“Історія” народилася з тиші й несе в собі символіку оновлення: початку з чистого аркуша, руху вперед, пошуку себе. Вона ніби віддзеркалює особисті переживання: коли ми перегортаємо сторінки життя й починаємо нові розділи, навіть не маючи відповіді, що буде далі.
Найближчим часом роботу сервісів буде відновлено, обіцяє Укрзалізниця
Укрзалізниця 2 жовтня повідомила про технічний збій у інтернет-провайдера. Тимчасово недоступні онлайн-сервіси компанії, зокрема застосунок для купівлі квитків та офіційний сайт. Пізніше перевізник зазначив, що неполадки усунуто. Все працює.
“Найближчим часом роботу сервісів буде відновлено. Квитки доступні у касах”, - йдеться в повідомленні Укрзалізниці.
На більшість поїздів купити квиток «Укрзалізниця» дає змогу за 20 діб до того, як вони вирушать, старт продажів — о 8 годині ранку.
Винятки:
Якщо за датами вже настав час старту продажу, але проїзних документів так і немає, — таке може відбуватися, якщо Укрзалізниця коригує графіки руху поїздів.
Укрзалізниця змінила кількість рейсів, для яких вводимо верифікацію через Дія.Підпис у тестовому режимі з 1 серпня. За словами перевізника, це необхідно, щоби запобігти зловживанням та протидіяти квитковим спекулянтам. Про це повідомила Укрзалізниця.
Підтвердження особи знадобиться під час купівлі квитків на такі внутрішні рейси:
Щоби придбати або повернути квитки на ці поїзди, пасажирам потрібно буде верифікувати акаунт в застосунку Укрзалізниці. Щоби забезпечити доступ до цих квитків пасажирам, які не мають паспортів нового зразка або можливості їх оновити, залишається продаж квитків на ці поїзди також доступним в низці конкретних кас: