Також вона розповіла про свою крижану репутацію
Головна редакторка Vogue, чиє ім'я стало синонімом стилю і бездоганної моди, нарешті прокоментувала чутки про свою «крижану» репутацію. Анна Вінтур спростувала міф про те, що співробітники бояться до неї підходити. «Сподіваюся, що ні», – сказала 75-річна журналістка, додавши, що ідея, що ніхто не наважується сказати їй «ні», є абсолютним перебільшенням.
Поговоривши про репутацію «недосяжної» і важкої начальниці, Вінтур перейшла до обговорення свого незмінного образу, який став частиною її візуальної ідентичності. Як би не намагалися розпитати її про сенс її фірмових темних окулярів, Анна відповідала в міру загадково.
«Вони допомагають мені бачити й не бачити. Вони допомагають мені бути побаченою і не бути побаченою. Це, можна сказати, реквізит», – запевнила британка.
Вінтур неодноразово казала, що не бажає вдаватися в обговорення свого зовнішнього вигляду, оскільки вважає за краще думати про креативність у контексті своєї роботи, а не особистої моди. Окуляри, за словами самої Вінтур, – це лише інструмент для підтримання іміджу і концентрації на важливіших аспектах життя і кар'єри.
Коли журналіст запитав, чи є в неї плани на вихід на пенсію, ікона моди відповіла впевнено, що поки що не думає про майбутнє, зосередившись винятково на «сьогоднішньому дні». Інтерес до її думки та її роботи не згасає, і вона продовжує впливати на світову модну індустрію.
Анна Вінтур почала свою кар'єру в Harper's Bazaar, а у 1981 році очолила Vogue. За сорок років роботи вона зробила журнал тим, що ми бачимо сьогодні – символом змін і найвідомішим модним виданням у світі. У 1990-х роках вона вирішила «перевернути гру», коли прийняла рішення змінити звичний підхід до оформлення обкладинок і дизайну.
Нещодавно Анна вийшла у світ з донькою Бі Шаффер, що є рідкістю в її поведінці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.