"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Ринкова капіталізація криптовалюти перевищує 174 мільйони доларів
Новий південнокорейський серіал Netflix "Гра в кальмара", який стрімко завоював популярність у світі, отримав власний бренд криптовалюти - Squid Game або "кальмар". Та стрімко злетіла в ціні за одну добу майже на дві з половиною тисячі відсотків.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на CNBC .
Стильний серіал про смертельний турнір дорослих, які грають у дитячі ігри в надії виграти великий грошовий приз, став світовою сенсацією. Тепер він має власний бренд криптовалюти, запущеним з величезним злетом ціни.
Squid Game торгується по 2,22 долара, а отже ціна крипти лише за добу зросла майже на 2400%.
Наразі ринкова капіталізація криптовалюти перевищує 174 мільйони доларів.
Продаж монети розпочався 20 жовтня, вона була розпродана за "1 секунду". Експерти називають її пародійною криптовалютою, яка злетіла "без будь-якої особливої причини, крім гарної реклами".
Найпопулярніший у світі веб-сайт для відстеження цін на криптоактиви CoinMarketCap висловлював обережність щодо цієї криптовалюти та попередив, що деякі користувачі скаржаться, що не можуть її продати.
Криптовалюту запустила криптовалютна платформа для гри та заробітку. Вона ж у листопаді цього року проведе онлайн-турнір, який імітуватиме шість раундів ігор, представлених в однойменному телешоу.
Але, на відміну від свого аналога Netflix, компанія заявила, що "очевидно, не забезпечить смертельних наслідків!"
Раніше Інформатор повідомляв, що у США школярам на Гелловін заборонили костюми із серіалу "Гра в кальмара".
Також ми писали, що "Гра в кальмара" б'є всі рекорди: чому серіал такий популярний, і чи буде продовження.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live . Підписатися на канал у Viber можна тут .