Кредитна історія в ПриватБанку - як її перевірити та скільки це коштує

Оцінка кредитної історії – основний фактор під час рішення щодо видачі нового кредиту

Кредит
Кредитна історія в ПриватБанку

Клієнти ПриватБанку, які звернулись за новим кредитом або підвищенням ліміту на кредитній картці та отримали відмову, у першу чергу мають перевірити свою кредитну історію. Позичальники з позитивною кредитною історією можуть розраховувати на переваги у разі видачі нового кредиту. Про це йдеться на сайті фінустанови. 

Кредитна історія – це інформація про всі ваші кредити та про дисципліну їх погашення, що УБКІ (Українське бюро кредитних історій) отримує від банків, страхових і лізингових компаній, кредитних союзів та інших фінансових інститутів. Перевірити свою кредитну історію можна будь-яким зі способів:

  • в інтернет-банку Приват-24 «Мої рахунки»/«Кредитний рейтинг»,
  • на сайті ubki.ua через вхід для позичальника (розміщено справа на сайті),
  • через додаток «Кредитна історія» для Android та iOS,
  • через додаток Privat24 (Кредитний рейтинг).

Оцінка кредитної історії – основний фактор під час рішення щодо видачі нового кредиту. 80% відмов у видачі кредиту відбуваються через негативну кредитну історію.

Послуга «СтатусКонтроль» від УБКІ

Щоб не отримати відмову в майбутньому, слідкуйте за станом своєї кредитної історії. Робити це ви можете за допомогою послуги від УБКІ – «СтатусКонтроль». Інструменти послуги «СтатусКонтроль»: ви отримуєте SMS про всі події в кредитній історії:

  • виникнення прострочення за кредитом,
  • погашення простроченої заборгованості,
  • відкриття кредиту,
  • закриття кредиту,
  • запит вашого кредитного звіту одним із партнерів бюро,
  • поточне значення кредитного рейтингу (щомісяця).

Опція FREEZE (захист від шахраїв)

Ви можете повідомити банкам, що тимчасово не бажаєте відкривати нові кредитні договори. Перед зверненням у банк по новий кредит відключіть опцію FREEZE.

Тарифи

  • Отримання звіту «Кредитна історія» - 1 раз на рік безкоштовно; повторний запит на сайті УБКІ або в інтернет-банку Приват-24 – 50 грн,
  • Отримання звіту «Кредитний рейтинг» - 50 грн,
  • Плата за користування послугою «СтатусКонтроль» - вартість послуги залежить від обраного пакета інструментів: послуга SMS-інформування – 25 грн/міс.; повний пакет послуг УБКІ «СтатусКонтроль» – 500 грн/рік.

Як підключитися до послуги «СтатусКонтроль»?

Підключитися до послуги «СтатусКонтроль» можна будь-яким зі способів:

  • На сайтi УБКI у своєму кабінеті.
  • В інтернет-банку Приват-24 у розділі «Мої рахунки»/«Кредитний рейтинг».
  • У додатку для смартфонів Privat24 (Кредитний рейтинг).
  • У додатку «Кредитна історія» для Android та iOs.

Як перевірити чому телефонував ПриватБанк 

ПриватБанк фіксує кожне звернення через будь-який канал. Дзвінки не є виключеннями. Історія дзвінків зберігається, щоб ви могли переконатися, що вам телефонував саме банк, та дізнатися, що саме банк хотів вам повідомити. Щоб знайти історію дзвінків від банку:

  • Відкрийте мобільний додаток Приват-24, меню «Налаштування».
  • Відкрийте блок «Комунікації».
  • Виберіть «Дзвінки».
  • Натисніть «Вхідний дзвінок» і дізнайтеся деталі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube