Оцінка кредитної історії – основний фактор під час рішення щодо видачі нового кредиту
Клієнти ПриватБанку, які звернулись за новим кредитом або підвищенням ліміту на кредитній картці та отримали відмову, у першу чергу мають перевірити свою кредитну історію. Позичальники з позитивною кредитною історією можуть розраховувати на переваги у разі видачі нового кредиту. Про це йдеться на сайті фінустанови.
Кредитна історія – це інформація про всі ваші кредити та про дисципліну їх погашення, що УБКІ (Українське бюро кредитних історій) отримує від банків, страхових і лізингових компаній, кредитних союзів та інших фінансових інститутів. Перевірити свою кредитну історію можна будь-яким зі способів:
Оцінка кредитної історії – основний фактор під час рішення щодо видачі нового кредиту. 80% відмов у видачі кредиту відбуваються через негативну кредитну історію.
Послуга «СтатусКонтроль» від УБКІ
Щоб не отримати відмову в майбутньому, слідкуйте за станом своєї кредитної історії. Робити це ви можете за допомогою послуги від УБКІ – «СтатусКонтроль». Інструменти послуги «СтатусКонтроль»: ви отримуєте SMS про всі події в кредитній історії:
Опція FREEZE (захист від шахраїв)
Ви можете повідомити банкам, що тимчасово не бажаєте відкривати нові кредитні договори. Перед зверненням у банк по новий кредит відключіть опцію FREEZE.
Тарифи
Як підключитися до послуги «СтатусКонтроль»?
Підключитися до послуги «СтатусКонтроль» можна будь-яким зі способів:
ПриватБанк фіксує кожне звернення через будь-який канал. Дзвінки не є виключеннями. Історія дзвінків зберігається, щоб ви могли переконатися, що вам телефонував саме банк, та дізнатися, що саме банк хотів вам повідомити. Щоб знайти історію дзвінків від банку:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.