У ПриватБанку вказують, що жінка самостійно перейшла за посиланням для отримання коштів від продажу на сайті «OLX», де підв'язала свою картку на сторонньому сайті, шляхом введення всіх даних, необхідних для входу в Приват-24
ПриватБанк виставив жінці заборгованість у розмірі 117 тисяч гривень. Вона відмовляється її закривати, адже кошти з кредитної картки не витрачала. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 12 лютого 2025 року.
ПриватБанк просить суд стягнути з жінки заборгованість за договором від 2 жовтня 2018 року у розмірі 117 тисяч гривень, яка складається з суми заборгованості за тілом кредиту - 95 330 гривень та заборгованості за нарахованими відсотками - 21 669 гривень. 05.10.2023 року вона подала відклик, у якому підтвердила факт підписання анкети-заяви про приєднання до умов та правил надання банківських послуг від 02.10.2018 року та отримання нею кредитних карток. Однак, 29.05.2022 року невстановлені особи здійснили списання кредитних коштів з її рахунку трьома платежами у загальному розмірі 84 854 гривень. Громадянка звернулась до банку та правоохоронних органів із повідомленням про вчинення невстановленими особами шахрайських дій з її рахунком.
За результатами перевірки, проведеної банком, встановлено, що жінка самостійно перейшла за посиланням для отримання коштів від продажу на сайті «OLX», де підв'язала свою картку на сторонньому сайті, шляхом введення всіх даних, необхідних для входу в Приват-24. Таким чином, після проходження клієнтом за шахрайським посиланням та авторизації в Приват-24 сторонні особи отримали доступ до акаунту в додатку Приват-24.
Суд задовольнив позов ПриватБанку. З жінки на користь акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк» стягнуть заборгованість за договором від 2 жовтня 2018 року у розмірі 117 тисяч гривень. В задоволені її позовної заяви до акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк» про визнання транзакцій недійсними та зобов'язання вчинити дії - відмовили.
"Всі фінансові операції з рахунками позивача здійснено до повідомлення банку про шахрайство. Таким чином, можна дійти до висновку, що втрата коштів сталася через її власну недбалість та бездіяльність по захисту власних персональних даних і коштів. Суд прийшов до висновку про відмову у задоволенні зустрічної позовної заяви, то вимоги банку про стягнення заборгованості підлягають задоволенню, оскільки, станом на день розгляд справи, дана заборгованість не була спростована", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.