Компаніям заборонять використовувати особисті дані користувачів для реклами: Європарламент схвалив законопроект
Технологічні компанії не зможуть відстежувати користувачів, які цього не дозволять самі
Технологічні компанії не зможуть відстежувати користувачів, які цього не дозволять самі
Весь законопроект спрямований на обмеження агресивної реклами в інтернеті.
Про це повідомляє The Verge, – передає Інформатор.
Законопроект Європейський парламент затвердив більшістю голосів (530 на 78). Поправки, прийняті в рамках акту про цифрові послуги (DSA), спрямовані на те, щоб заборонити великим компаніям, на кшталт Meta, Google, Amazon і т.д., користуватися особистими даними користувачів (наприклад, вік або національність) для показу реклами, що таргетує. .
Автори законопроекту припускають, що алгоритми отримання та використання таких даних стануть прозорішими. Більше того, користувачі зможуть відмовитись від відстеження таких даних, і навіть вимагати компенсацію у разі, якщо використання подібних даних продовжиться.
Нові заходи планують набути чинності у 2023-му році. 31 січня розпочнеться погодження з Єврокомісією та країнами-учасницями ЄС. Компанії, які порушать нові правила, отримають штраф у розмірі 6% глобальної виручки.
Крім того, депутати підтримали ініціативу про заборону таргетованої реклами для неповнолітніх та «темних патернів» — механізмів, які крадькома збирають інформацію про користувачів. Остання практика раніше була виявлена в iOS, де цим займалися деякі ігри, таємно ідентифікуючи власників iPhone, ігноруючи правила Apple.
Нагадаємо, що Google розробляє власну гарнітуру доповненої реальності.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.