“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Відеоробота з елементами танцювального батлу, де співачка зібрала талановитих хореографинь, які вдало вплели музичні сенси у танець. А також, кожна з дівчат “закохалась” у головного героя кліпу, який бачив сенс лише у єдиній.
Вартість послуг підвищиться на 20%
Компанія Meta, яка є власницею соціальних мереж Facebook та Instagram, змушена підвищити вартість своїх послуг в Україні. З січня 2022 року компанія додасть 20% податку на додану вартість (ПДВ) за послуги своєї соціальної мережі Facebook.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на AIN.UA.
«Відповідно до нового правила ПДВ в Україні, з 1 січня 2022 року Facebook зобов'язаний за законом стягувати ПДВ з усіх продажів реклами всім рекламодавцям в Україні», — повідомляє Meta.
Тепер для всіх, хто купує рекламу у Facebook в Україні, з'явиться низка нових правил. З початку січня 2022 року реклама у Facebook в Україні оподатковуватиметься ПДВ за місцевими ставками (20%). Це стосується тих рекламодавців, у яких країна бізнес- або персональної адреси встановлена як «Україна», і хто не підтвердив, що є зареєстрованою юридичною особою або приватним підприємцем, і самі додали номер платника ПДВ до свого рекламного облікового запису Facebook. Таким чином, якщо обліковий запис, з якого ви ставите пости на просування, числиться в Україні - вам доведеться платити на 20% більше.
Номер платника ПДВ можна додати в особистих налаштуваннях, там же можна підтвердити, що ви є юридичною особою або приватним підприємцем, який сам визначає та сплачує ПДВ відповідно до Податкового кодексу України. У цьому випадку Facebook не додаватиме ПДВ до послуг, які ви купуєте. Логіка така, якщо підприємець сам розраховує і сплачує цей податок, то соціальна мережа не зобов'язана цього робити.
ПДВ додаватиметься до рахунків автоматично за ставкою 20%. Але його використовують не до загального бюджету, який компанія чи користувач призначили на рекламу, а до чеку, яким вони оплачують рекламу. У компанії зазначили, що їхні співробітники не можуть давати консультації щодо питань податків, тому користувачам варто звертатися до юристів.
Раніше ми повідомляли, що Meta запустила сервіс для захисту від порнопомсти.
Також писали про те, що компанію Meta оштрафували на $2 мільйони через глобальний збій у роботі Facebook.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.