У ПриватБанку вказують, що на постійній основі удосконалюють системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій
У чоловіка зникли всі гроші з карток ПриватБанку. Він вчасно зреагував і телефонував до оператора, який взяв слухавку лише після проведення операцій. Відповідний коментар залишила його дружина 7 березня під публікацією компанії.
За словами жінки, ПриватБанку не можна довіряти рахунки. Адже її чоловік втрати всі кошти.
"ПриватБанку не можна довіряти свої рахунки. У чоловіка вичистили всі гроші, пройшлися по всіх картках (кидали з картки на картку), причому він вчасно зреагував і скасував усі перекази, вчасно телефонував, але чомусь вдалося поспілкуватись тільки з ботом, оператор взяв слухавку після того, як всі гроші зникли. На зараз оператори банку звинувачують його, розказуючи, що він десь не так зреагував на повідомлення з соціальних мереж і сам віддав свій пароль до рахунків. Тому будьте обережні перевіряйте банк. Поділилась інформацією з колегами, і ми такі не одні", - скаржиться жінка.
У ПриватБанку відреагували на коментар жінки. Там вказують, що на постійній основі удосконалюють системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.
"Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то CVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти). По операціях, які можливо оскаржити банк формує заявки на повернення коштів, їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити інтереси клієнтів при опротестуванні цієї операції. Не менш важливо звернутися із заявою в поліцію. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк своєю чергою завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином", - пояснили у ПриватБанку.
Безпечне користування карткою
Зняття готівки в банкоматі
Оплата карткою
Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб
Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію (CVV2-код, паролі, ПІН-код) або ваша особиста інформація все ж стала відома третім особам, повідомте про це ПриватБанк. Як подати звернення в застосунку Приват-24?
Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, у чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.