Клієнти monobank скаржаться на проблеми зі зняттям валютних депозитів: що кажуть у банку

Читать на русском

Вибачаються та обіцяють налагодити процес

Читать на русском
Клієнти monobank скаржаться на проблеми зі зняттям валютних депозитів: що кажуть у банку
monobank

Вибачаються та обіцяють налагодити процес

Тривають скарги на отримання готівки з валютних депозитів “УніверсалБанку”, які клієнти відкривали у застосунку monobank. У банку вибачаються за пояснюють незручності великим напливом клієнтів. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення на сайті відгуків про роботу банків Мінфін.

“При оформленні валютного депозиту анонсується можливість зняти його готівкою у касі УніверсалБанку. Однак, коли доходить справа до зняття депозиту після закінчення терміну, починаються різні перешкоди з боку банку. Перший сюрприз: для зняття депозиту є лише три міста, при цьому потрібно чекати два дні, поки підготують потрібну суму. Другий сюрприз: увечері напередодні призначеного дня програма повідомляє, що депозит мені завтра в обраному відділенні не видадуть. Підтримка пропонує абсолютно неприйнятні варіанти:

  • Відкрити рахунок в Укргазбанку або А-Банку та зняти готівку через нього. Виникає велике питання, чому мені нав'язують обслуговування в іншому банку та чому депозит, оформлений в УніверсалБанку, потрібно знімати в іншому банку. 
  • Чекати близько 20 днів до наступної доступної дати, щоб отримати готівку у вибраному відділенні. При цьому не гарантується успіх: напередодні можуть зателефонувати та знову перенести на невизначений термін. 
  • Не знімати депозит готівкою.

Цілком не вкладається в голові те, що в банку знають обсяги резервів з відділення на 20 днів уперед, проте обіцяють те, що не можуть виконати, — видати депозит через 2 дні. Також дивує, що все одно можуть повідомити про чергове перенесення. Складається враження, що банк намагається ускладнити і затримати видачу депозиту, щоб довше безкоштовно користуватися моїми грошима у валюті. На додаток до цього, деякі можливості просто приховані з програми, і з'ясувалося, що їх можна замовити через підтримку. Якщо звернутися на підтримку до закінчення депозиту, то можна і дату вибрати не через два дні після закінчення, а день у день, і місто можна вибрати не із трьох запропонованих (але тоді видача буде в іншому банку). Але як про це дізнатися заздалегідь? На це і розрахунок, мабуть,” - написав клієнт банку.

Представник monobank вибачився за незручності та пояснив ситуацію великим попитом на готівкову валюту та складністю її доставки через війну. Він запевнив, що фахівці банку розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти. Іноді вдається замовити валюту на інше відділення або в банк-партнер та запропонувати клієнту отримати кошти.

Ця проблема не є новою. Раніше Інформатор писав про такого роду скарги клієнтів “УніверсалБанку” ще у грудні минулого року.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.