Клієнта monobank о 5 ранку розбудило пуш-повідомлення. У банку пояснили, чому таке відбувається

Для надсилання повідомлення з пропозицією розділити рахунок достатньо, щоб у відправника телефон клієнта був в контактах в телефонній книзі

Пуш-повідомлення monobank о 5 ранку
Пуш-повідомлення monobank о 5 ранку

На сайті відгуків про роботу банків клієнт monobank поскаржився, що два дні поспіль о 5 ранку, під час комендантської години, він прокидався від пуш-сповіщення monobank. Якісь невідомі йому люди пропонували чоловіку розділити оплату таксі. Представник monobank пояснив, чому так відбулось.

“Користуюсь послугами монобанку рік. Не було жодних проблем. Але…
Два дні поспіль в районі 5 ранку приходить Push повідомлення, що якийсь Олексій М. Пропонує вам розділити поїздку на таксі в розмірі 63 грн. Наступного дня у такий час вже якийсь Кор**** Олександр пропонує вам розділити поїздку на таксі у розмірі 91 грн. Після дзвінка на «підтримку». Я дізнаюся наступне: «Чоловік напевно вас помилково вибрав у списку контактів…". На мої запитання звідки у цих людей мої контакти? Чому поїздка на таксі здійснюється в комендантську годину? І т.д. Два дні спілкування зі службою підтримки банку вивели із себе. Ніяк вони можуть вирішити цю проблему”, - написав клієнт банку.

Представник monobank відповів наступне: Для надсилання повідомлення з пропозицією розділити рахунок достатньо, щоб у відправника ви були в контактах в телефонній книзі.

Як раніше повідомляв Інформатор, протягом двох тижнів у роботі банку monobank кілька разів траплялися збої, через які користувачі не могли переказати кошти, оплатити деякі послуги або просто перевірити баланс. 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube