У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
За словами співзасновника банка, наразі всі проблеми усунуті і клієнтам не варто турбуватися
Протягом двох тижнів у роботі банку monobank кілька разів траплялися збої, через які користувачі не могли переказати кошти, оплатити деякі послуги або просто перевірити баланс. Втім, наразі їм немає про що турбуватися.
Про це розповів співзасновник monobank Олег Гороховський, передає видання Ain. За його словами, технічні проблеми виникають в роботі інших банків також, просто саме застосунок його банку відкривають частіше.
“Ми ламаємося не частіше, ніж інші. Клієнти справді набагато частіше використовують нас, ніж звичайні банки. Для розуміння: 2,2 млн клієнтів заходять в додаток щоденно і 5,6 млн – щомісячно. Минулого тижня було два збої, повʼязаних між собою однією і тією ж самою проблемою. Вона вже усунута”, – поділився Гороховський.
Він також розкрив технічні деталі про причини та наслідки збоїв 20 та 26 липня, а також 1 серпня. Тоді проблема була із сервісом, що відповідає за взаємодію з бекофісним блоком клієнтської бази. Зокрема, не була оптимальна конфігурація, тому не витримала пікових навантажень. Крім того, її не запроєктували на рестарт високих навантажень.
“Після першого падіння, коли збій тривав 3 години 20 хвилин, ми це виправили і навчились відновлюватися швидко. В результаті друге аналогічне падіння тривало вже 50 хвилин. Потім було ще два, але ми піднялись за 10 і 6 хвилин відповідно”, – додав співзасновник банку.
За його словами, наразі сервіс працює стабільно і не падає. Водночас короткий збій 1 серпня стався через тайм-аут сервісу Р2Р-переказів, який повертає контрактну книгу. Там постійно відбуваються оновлення, а якийсь патч виявився некоректним. Тому довелося “відкотитися” до попередньої версії.
“Такі таймаути можуть траплятись декілька разів на тиждень по 2-3-5-10 хвилин”, – підсумував Гороховський.
Перший масштабний збій стався 20 липня – користувачі скаржилися на неможливість надіслати свої кошти на іншу картку, поповнити рахунок та зайти у сам застосунок monobank. Проблема тривала недовго, а Гороховський вибачився перед клієнтами.
Другий випадок був 26 липня. Користувачі не могли перевірити баланс та переказувати кошти. На деяких пристроях monobank навіть не дозволяв увійти в систему. Крім того, деякі клієнти не могли зняти готівку з карток банку.
Крім того, 1 серпня стався невеликий збій в роботі. Складнощі з переказами коштів тривали протягом близько 10 хвилин, після чого проблему усунули.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.