Чоловік подав письмову заяву представнику Ощадбанку із проханням повернути безпідставно списані кошти
З рахунку чоловіка в Ощадбанку списали кошти в розмірі 73 650 гривень. Він одразу зателефонував до фінустанови з вимогою заблокувати карту. Про це йдеться у рішенні Подільського районного суду Києва, опублікованому 11 грудня 2020 року.
26.10.2022 року з банківського рахунку чоловіка були списані кошти в загальному розмірі 73 650 гривень, про що було отримано сповіщення в додатку Viber від АТ «Ощадбанк». Він зв'язався із банком, повідомивши про таке списання та попросивши заблокувати карту. 27.10.2022 року громадянин подав до правоохоронних органів заяву про вчинення шахрайських дій з огляду на неправомірне списання коштів із рахунку, де зареєстрували кримінальне провадження за ознаками ч. 3 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.
27.10.2022 року чоловік подав письмову заяву представнику банку із проханням повернути безпідставно списані кошти. Однак, листом від 11.11.2022 року банк повідомив про відсутність підстав для повернення коштів.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він своїми діями чи бездіяльністю фактично сприяв втраті, незаконному використанню пін-коду, кодів або іншої інформації, яка була відома лише йому особисто, що дало змогу ініціювати платіжні операції.
"За даними програмного забезпечення АТ «Ощадбанк» позивачем було здійснено реєстрацію у WebBanking «Ощад 24/7» та встановлено мобільний додаток «Ощад 24/7» на фінансовий номер. Після чого, 28.09.2022 року відбулась реєстрація в мобільному додатку за допомогою одноразового пароля, який було направлено на фінансовий номер позивача. Надалі, згідно з даними програмного забезпечення АТ «Ощадбанк» 26.10.2022 року з рахунку, який належить позивачу за допомогою системи «Ощад 24/7» відбулись успішно операції з переказу коштів на загальну суму 73 650 гривень. Таким чином, не можна вважати, що кошти, які 26.10.2022 року позивач перерахував через систему дистанційного банківського обслуговування у мобільному додатку «Ощад 24/7» були списані без законних на те підстав. В матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази на підтвердження неправомірних дій відповідача АТ «Ощадбанк», внаслідок яких списано грошові кошти з карток позивача", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.