Киянин не зміг обміняти валюту у відділенні ПриватБанку, бо воно працює за своїм графіком - реакція фінустанови

Клієнт незадоволений роботою відділення ПриватБанку за адресою: Київ, проспект Академіка Палладіна, 22

ПриватБанк
Чоловік не зміг потрапити до відділення ПриватБанку для обміну грошей, бо воно працює за своїм графіком

Чоловік завітав до відділення ПриватБанку, аби обміняти гроші. Однак не зміг цього зробити, бо у касах обідня перерва, години якої постійно змінюються. Він вважає, що фінустанова нехтує часом своїх клієнтів. Відповідна скарга опублікована 22 серпня на сайті "Мінфіну".

Клієнт незадоволений роботою відділення ПриватБанку за адресою: Київ, проспект Академіка Палладіна, 22. За його словами, воно працює за графіком роботи, яке саме встановило. 

"Зайшов обміняти гроші, місяць тому десь. На дверях написано час роботи банку і кас. Ніякої перерви. Коли зайшов всередину виявилось, що у касах обідня перерва. Це ніде не вказано. Коли я зайшов іншим разом час перерви змінився - був з 12:00 до 13:00, а став з 13:00 до 14:00. Тобто банк повністю нехтує часом людей, які відвідують банк, і клієнтів, оскільки я клієнт. Графіку перерви кас ніде немає. Ні на сайті, ні на дверях. Можливо я не знайшов … Ось так банк сам придумує перерву і сам її вводить коли хоче. Нехай буде перерва, але вкажіть це", - скаржиться чоловік. 

Реакція ПриватБанку на скаргу чоловіка 

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там вказують, що обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована.

"Перепрошуємо за незручності. Обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована, оскільки для зручності клієнтів залежно від потоку клієнтів і розташування відділення, перерва в співробітників у відділенні плаваюча", - заявили у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube