Клієнт незадоволений роботою відділення ПриватБанку за адресою: Київ, проспект Академіка Палладіна, 22
Чоловік завітав до відділення ПриватБанку, аби обміняти гроші. Однак не зміг цього зробити, бо у касах обідня перерва, години якої постійно змінюються. Він вважає, що фінустанова нехтує часом своїх клієнтів. Відповідна скарга опублікована 22 серпня на сайті "Мінфіну".
Клієнт незадоволений роботою відділення ПриватБанку за адресою: Київ, проспект Академіка Палладіна, 22. За його словами, воно працює за графіком роботи, яке саме встановило.
"Зайшов обміняти гроші, місяць тому десь. На дверях написано час роботи банку і кас. Ніякої перерви. Коли зайшов всередину виявилось, що у касах обідня перерва. Це ніде не вказано. Коли я зайшов іншим разом час перерви змінився - був з 12:00 до 13:00, а став з 13:00 до 14:00. Тобто банк повністю нехтує часом людей, які відвідують банк, і клієнтів, оскільки я клієнт. Графіку перерви кас ніде немає. Ні на сайті, ні на дверях. Можливо я не знайшов … Ось так банк сам придумує перерву і сам її вводить коли хоче. Нехай буде перерва, але вкажіть це", - скаржиться чоловік.
У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там вказують, що обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована.
"Перепрошуємо за незручності. Обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована, оскільки для зручності клієнтів залежно від потоку клієнтів і розташування відділення, перерва в співробітників у відділенні плаваюча", - заявили у ПриватБанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.