Раніше в Держпродспоживслужбі повідомляли, що виявили в ресторані низку порушень санітарних норм, зокрема там неправильно зберігали продукти, а більшість працівників не мали медичних книжок
Львівський ресторан Миші Кацуріна «Китайський привіт», де в липні масово отруїлися люди, оштрафували на 48 тисяч гривень за недотримання санітарних норм. Про це 12 серпня повідомила Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
“В ході інспектування встановлено, що суб’єкт господарювання порушив встановлені законодавством гігієнічні вимоги до виробництва та обігу харчових продуктів. За результатами інспектування, відповідно до Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», на суб’єкт господарювання накладено фінансову санкцію у розмірі 48 000 гривень. Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області наголошує: суб’єкти господарювання, що здійснюють діяльність у сфері безпечності харчових продуктів, зобов’язані суворо дотримуватися гігієнічних вимог, адже від цього залежить безпека та здоров’я споживачів”, - повідомляє Держпродспоживслужба.
Раніше в Держпродспоживслужбі повідомляли, що виявили в ресторані низку порушень санітарних норм, зокрема там неправильно зберігали продукти, а більшість працівників не мали медичних книжок.
Ресторан «Китайський привіт» відкрився у Львові 13 липня, а вже за кілька днів стало відомо, що в закладі трапилося масове отруєння. Ресторатор Міша Кацурін пообіцяв, що ресторан сплатить рахунки за лікування всім, хто отруївся та звернувся по допомогу. Сам заклад закрили до з’ясування обставин. Поліція відкрила кримінальне провадження за ч. 1 ст. 325 Кримінального кодексу України (порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням та масовим отруєнням).
Після масового отруєння у львівському ресторані «Китайський привіт» його власник Міша Кацурін відновлює роботу закладу на вулиці Миколи Вороного, 3. Щоб повернути довіру гостей, власник закладу ввів нові стандарти. Крім того, він запросив священника, щоб той дав "зелене світло" ресторану. Заклад запровадив міжнародну систему безпеки харчування ISO 22000, яка діє в авіаційних кейтерінгах і великих фуд-мережах. Для додаткової впевненості ресторан освятив священник. Кацурін також згадав, що київський «Китайський привіт» працює вже 9 років, і за цей час заклади відвідали понад 1,5 мільйона гостей.