Кирило Тимошенко відреагував на скандал навколо 100-мільйонного тендеру для телемарафону: пояснює, що не має до нього стосунку

Колишній замголови ОП заявив, що не пов'язаний з тендером

Кирило Тимошенко та тендер
Ексчиновник стверджує, що не має відношення до скандального тендера

Колишній заступник голови Офісу президента України Кирило Тимошенко відреагував на скандал, який розгорівся у ЗМІ навколо тендеру на виробництво контенту для телемарафону, який виграла компанія, яку журналісти пов'язують з Тимошенком. Сума угоди - майже 105 мільйонів гривень. Тимошенко стверджує, що він до цього тендеру відношення не має.

Як заявив ексчиновник у спеціальному відеозверненні у своїх соцмережах, останнім часом мережею несеться "потік фейкової інформації" про нього та його родину. Дана історія, за його словами, базується на тому, що "якась жінка", яка володіє бізнесом, який приписують Тимошенкові, раніше навчалася в кіношколі дружини ексчиновника. І ця сама жінка, судячи з усього, і виграла тендер на виробництво продукції для марафону. Кирило Тимошенко заявив, що через кіношколу його коханої пройшли тисячі осіб, в тому числі ті, які мають бізнес та працюють у цій професії.

"Так що, вони усі тепер зі мною пов'язані? У мене велике прохання до всіх засобів масової інформації та політичних оглядачів: досить хайпувати та клеїти моє ім'я до всякої фігні", - сказав Тимошенко. 

Скандал довкола тендера для телемарафону: до чого тут Тимошенко 

Нагадаємо, вчора безліч ЗМІ та Telegram-каналів, а також політичні оглядачі почали писати про новий скандальний тендер. Компанія "Кінокіт", яку журналісти пов'язують з колишнім заступником голови ОП Кирилом Тимошенком, виграла тендер на виробництво контенту для телемарафону.

Зв’язок між компанією колишнього заступника голови Офісу президента Кирила Тимошенка GoodMedia та продакшном "Кінокіт" журналісти простежували через Юлію Дроздову, яка є власницею останнього. Вона, як вже підтвердив сам Тимошенко, навчалась в Українській кіношколі. Також компанія GoodMedia, яка належить Тимошенку, раніше неодноразово співпрацювала з продакшном. 

Зокрема, в продюсерській групі, яка знімала інавгурацію президента Володимира Зеленського, був Григорій Зінченко — один зі співзасновників "Кінокота". Це не єдиний випадок, коли з ним співпрацювала GoodMedia. Наприклад, саме "Кінокіт" забезпечував зйомки і трансляцію пресмарафону Зеленського в листопаді 2021 року.

Сума тендеру виграного "Кінокотом" тендеру - майже 105 мільйонів гривень. При цьому участь в ньому брала одна-єдина компанія, яка, власне, очікувано й перемогла. Після цього в медіа почали масово писати про дану подію. Втім, як ми бачимо, сам Тимошенко повністю заперечує цю інформацію і каже, що не причетний до створення контенту для "єдиних новин". 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube