У Київстар відповіли на запитання жінки
Жінка цікавиться, чому зміна тарифу для контрактних абонентів не погоджується з ними. Також оператор не надсилає заздалегідь попередження у повідомленнях. Відповідний коментар клієнтка залишила 22 листопада під публікацією компанії.
Клієнтку Київстар цікавлять два питання. Вони стосуються змін тарифу для контрактних абонентів.
"Чому зміна тарифу для контрактних абонентів не погоджується з цими абонентами? Чому повідомлення про таку зміну надходить за тиждень до зміни?", - цікавиться жінка.
У Київстар відповіли на запитання жінки. Там вказують, що тарифи на послуги, які не підлягають державному регулюванню, встановлюються та можуть змінюватися операторами самостійно.
"Київстар діє виключно в межах чинного законодавства. Тарифи на послуги, які не підлягають державному регулюванню, встановлюються та можуть змінюватися операторами самостійно. Відповідне право закріплене правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг (затверджено постановою Кабінету міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295). Інформацію можна перевірити на офіційному сайті. Ми заздалегідь інформуємо абонентів про зміни в умовах надання послуг. Відповідно до законодавства цей термін складає не менш ніж за 7 днів до змін", - заявили у Київстар.
З 1 грудня 2024 року в деяких оновлених тарифах абоненти Київстар зможуть користуватися додатковими обсягами послуг: більше гігабайтів мобільного інтернету та хвилин на інші мережі не тільки в Україні, а й в країнах Роумінг як вдома. Додатково у цих тарифах з'являться акційні Суперсили: Безлім інтернет, Безлім дзвінки та Безлім SMS, які можна підключити до 30 червня 2025 року включно. Зміни діють для тарифів
Тарифи ВАШ Вибір, Smart, Київстар 4G, Безлім, Київстар 4G Extra+ 2018, LOVE UA Магніт Контракт 2023 будуть закриті. Якщо ви користуєтеся одним із них, ми запропонуємо вам інші тарифи з більшим обсягом гігабайтів та хвилин на інші мережі України та за кордон. Якщо вам не підійде запропонована пропозиція, ви зможете підібрати собі тариф, який більше відповідає вашим потребам, у Мій Київстар або на нашому сайті. Абоненти, що користуються тарифами, у яких відбудуться зміни, щонайменше за 7 днів отримають SMS із деталями про нові умови й актуальну вартість.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.