У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Мобільний оператор обіцяє більш якісний сервіс, але йому важко повірити
Мобільний оператор Київстар анонсує підвищення цін на популярний тариф “Все разом” та на “Київстар ТБ”. На сайті компанії воліють говорити не про здорожчання послуг, а на їх покращення. Але клієнтський досвід абонентів Київстара примушує сумніватися в тому, що ці обіцянку будуть виконані.
“Аби мати можливість і надалі інвестувати у відновлення та забезпечення роботи мережі, з 1 лютого 2023 року абонентам деяких тарифів Все разом та Київстар ТБ будуть запропоновані оновлені умови. У більшості нових пропозицій будуть додаткові послуги. Зокрема у ряді тарифів Все разом збільшиться обсяг мобільного інтернету, кількість хвилин та SMS, а також будуть доступні додаткові послуги у вигляді Суперсил. Також закриється до підключення новими абонентами тариф Все разом WOW+ТБ”, - йдеться у релізі Київстар.
Цікаво, що замість того, щоб чесно описати умови, Київстар розповідає про “покращення”, намагаючись всіляко приховати конкретну зміну тарифів. Компанія обіцяє попередити абонентів про зміну тарифів за допомогою SMS. Це дуже схоже на практику напівлегальних торговцев з соцмереж на запитання про ціну відповідати: “Пишу в особисті”.
Чи варто вірити обіцянкам Київстара? Перш ніж відповісти на це питання, можна почитати відгуки наявних абонентів на сторінці мобільного оператора в соцмережі.
Ми бачимо там повінь скарг на відсутність зв’язку, а також перебої в роботі домашнього інтернету. У Відповідь Київстар звинувачує у всьому путіна та пояснює невиконання своїх зобов’язань перед абонентами форс-мажором.
Докладніше про нарікання абонентів та виправдовування Київстару Інформатор писав тут.