Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Мобільний оператор обіцяє більш якісний сервіс, але йому важко повірити
Мобільний оператор Київстар анонсує підвищення цін на популярний тариф “Все разом” та на “Київстар ТБ”. На сайті компанії воліють говорити не про здорожчання послуг, а на їх покращення. Але клієнтський досвід абонентів Київстара примушує сумніватися в тому, що ці обіцянку будуть виконані.
“Аби мати можливість і надалі інвестувати у відновлення та забезпечення роботи мережі, з 1 лютого 2023 року абонентам деяких тарифів Все разом та Київстар ТБ будуть запропоновані оновлені умови. У більшості нових пропозицій будуть додаткові послуги. Зокрема у ряді тарифів Все разом збільшиться обсяг мобільного інтернету, кількість хвилин та SMS, а також будуть доступні додаткові послуги у вигляді Суперсил. Також закриється до підключення новими абонентами тариф Все разом WOW+ТБ”, - йдеться у релізі Київстар.
Цікаво, що замість того, щоб чесно описати умови, Київстар розповідає про “покращення”, намагаючись всіляко приховати конкретну зміну тарифів. Компанія обіцяє попередити абонентів про зміну тарифів за допомогою SMS. Це дуже схоже на практику напівлегальних торговцев з соцмереж на запитання про ціну відповідати: “Пишу в особисті”.
Чи варто вірити обіцянкам Київстара? Перш ніж відповісти на це питання, можна почитати відгуки наявних абонентів на сторінці мобільного оператора в соцмережі.
Ми бачимо там повінь скарг на відсутність зв’язку, а також перебої в роботі домашнього інтернету. У Відповідь Київстар звинувачує у всьому путіна та пояснює невиконання своїх зобов’язань перед абонентами форс-мажором.
Докладніше про нарікання абонентів та виправдовування Київстару Інформатор писав тут.