Київстар відновив більшу частину своєї мобільної мережі після атаки 23 листопада

Читать на русском

Фахівці компанії працюють над тим, щоб зв'язок був і там, де немає світла

Читать на русском
Київстар відновив більшу частину своєї мобільної мережі після атаки 23 листопада
Проблеми зі зв'язком відчули на собі всі абоненти

Фахівці компанії працюють над тим, щоб зв'язок був і там, де немає світла

Станом на вечір 25 листопада фахівці мобільного оператора Київстар відновили близько 70% мобільної мережі. Окрім того, фахівці компанії встановлюють генератори на випадок повторних відключень та щоб забезпечити зв'язком ті райони, де немає електропостачання. 

"Ще один доказ, що наші фахівці — титани. Завдяки їм уже працює майже 70% мобільної мережі", — повідомили на сторінці компанії у Twitter. 

При цьому, частина користувачів все ще може відчувати проблеми зі зв'язком. У Київстар пояснили, що причиною може бути відсутність електроенергії в місці, де знаходиться обладнання:

"Мережа побудована так, що кабель проходить через кілька будинків. Тому іноді причиною відсутності сервісів є відключення електропостачання не за вашою адресою, а там, де розташоване обладнання".

Як приєднатись до національного роумінгу, якщо ваш оператор не працює 

Послуга дозволяє перемикатись між мобільними операторами без зміни сім-картки чи тарифу. Таким чином ваші шанси додзвонитись абоненту збільшуються, адже якщо є проблема в одного оператора, інший допоможе. Поради щодо користування національним роумінгом дали в Мінцифри. Перш за все, слід вимкнути автовибір мережі:

  • на Android: перейдіть в «Налаштування», далі – «Мобільна мережа» (чи «Підключення») і «Оператор»
  • на iOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – «Вибір мережі».

Після цього слід обрати доступну мережу: Vodafone, Kyivstar чи Lifecell. Якщо зв’язок не з’явився або під'єднатися не вдалось, слід спробувати ще раз або обрати іншу мережу.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.