Ти стаєш тим, ким рухаєшся стати. Іноді ми ховаємося від себе, боїмося сміливості просто бути, просто жити, просто радіти. Наші страхи тінню слідують за нами.
Фахівці компанії працюють над тим, щоб зв'язок був і там, де немає світла
Станом на вечір 25 листопада фахівці мобільного оператора Київстар відновили близько 70% мобільної мережі. Окрім того, фахівці компанії встановлюють генератори на випадок повторних відключень та щоб забезпечити зв'язком ті райони, де немає електропостачання.
"Ще один доказ, що наші фахівці — титани. Завдяки їм уже працює майже 70% мобільної мережі", — повідомили на сторінці компанії у Twitter.
Ще один доказ, що наші фахівці — титани. Завдяки їм уже працює майже 70% мобільної мережі. Також ми встановлюємо мобільні й стаціонарні генератори, аби зв’язок був там, де є проблеми зі світом.💪🏻#НазустрічПеремозі
— Kyivstar (@TwiyKyivstar) November 25, 2022
При цьому, частина користувачів все ще може відчувати проблеми зі зв'язком. У Київстар пояснили, що причиною може бути відсутність електроенергії в місці, де знаходиться обладнання:
"Мережа побудована так, що кабель проходить через кілька будинків. Тому іноді причиною відсутності сервісів є відключення електропостачання не за вашою адресою, а там, де розташоване обладнання".
Послуга дозволяє перемикатись між мобільними операторами без зміни сім-картки чи тарифу. Таким чином ваші шанси додзвонитись абоненту збільшуються, адже якщо є проблема в одного оператора, інший допоможе. Поради щодо користування національним роумінгом дали в Мінцифри. Перш за все, слід вимкнути автовибір мережі:
Після цього слід обрати доступну мережу: Vodafone, Kyivstar чи Lifecell. Якщо зв’язок не з’явився або під'єднатися не вдалось, слід спробувати ще раз або обрати іншу мережу.