У Київстар відреагували на скаргу жінки
Київстар забрав з рахунку власниці кнопкового телефона 120 гривень і нарахував 90 бонусів до 28 серпня, які неможливо використати. Її пакет оплачено на місяць і до наступної оплати вони згорять. Відповідний коментар клієнтка залишила 11 серпня під публікацією компанії.
За словами жінки, Київстар списав з рахунку 120 гривень. Їй нарахували бонуси, якими вона не зможе скористатися.
"Так як Київстар тебе ніхто не розведе. Тариф 75 гривень на кнопковому телефоні Nokia, знижка на тариф при поповненні на 65 гривень + знижка на 3 поповнення 20% *720#, в підсумку при поповненні на 65 гривень 20 гривень забрано на якість пакет інтернету для кнопкового телефону Nokia, доплатила ще 30 гривень, щоб зняло за пакет послуг - грошей мало. Доплатила ще 25 гривень, бо мій тариф за 75 гривень вже коштує 100 гривень зі знижками. Скільки можна обманювати людей, чи є у вас хоч краплина совісті?! Забрали 120 гривень і нарахували 90 бонусів до 28 серпня, які неможливо використати, бо пакет заплачено на місяць, і до наступної оплати вони згорять", - скаржиться жінка.
У Київстар відреагували на коментар жінки. Там вказують, що у кнопкових телефонах також є інтернет.
"У кнопкових телефонах також є інтернет. Якщо у вас списується за нього, рекомендуємо його відключити в налаштуваннях та видалити профілі інтернету", - заявили у Київстар.
Жінка запевняє, що інтернет відключено повністю і ніколи не використовується, бо є для того ПК і смартфон з Wi-FI. У Київстар наголосили, що списання свідчать про те, що не відключено.
Оплатити послуги мобільного зв'язку Київстар можна:
Гроші могли знятися на погашення заборгованості за послугою Екстра гроші. Якщо ви впевнені, що причина не в цьому, зверніться в службу підтримки Київстар за номером 466. Також статистику витрати зручно переглядати в додатку Мій Київстар (розділ Історія).
Якщо ви абонент передплаченого зв'язку, причини можуть бути наступними: