У Київстар вказують, що якщо було використано 15 Гб, значить на мобільному пристрої жінки була включена мобільна передача даних
Чоловік незадоволений тим, що Київстар знімає кошти з рахунку його дружини за нібито використані 15 Гб інтернету. За його словами, жінка користувалася лише домашнім Wi-Fi. Відповідну скаргу він залишив 17 вересня під публікацією компанії.
Київстар знімає кошти з рахунку жінки, бо вона використала ліміт мобільного інтернету. Однак її чоловік не розуміє, як це могло статися, адже його дружина користується лише домашнім Wi-Fi.
"Та дурять завжди. Останній приклад. Дружина пенсіонерка, знаходиться майже весь час вдома в зоні Wi-Fi домашнього. І тут шахрайство Київстару. Почали знімати гроші з її рахунку. Телефонує оператору, то окрема історія, бо треба мати сталеві нерви, щоб потрапити до нього по зв'язку. А він каже, що вона вибрала ліміт мобільного інтернету і з неї знімають гроші за інтернет. Люди добрі, витратити 15 Гб знаходячись в зоні Wi-Fi, це треба якісь курси закінчити. Скільки не доказувала жінка, що така ситуація неможлива, нічого не слухають. Вкрали декілька десятків гривень та задоволенні. Нехай вони вам "боком вилізуть". І така проблема не тільки в нас. Друзі розповідали про теж саме з ними", - скаржиться чоловік.
У Київстар наголошують, що працюють в рамках чинного законодавства та у різний спосіб допомагають боротися з протиправною діяльністю. Якщо було використано 15 Гб, значить на мобільному пристрої була включена мобільна передача даних.
"Якщо включений на телефоні мобільний інтернет, то він використовується, навіть якщо перебуваєте в межах дії Wi-Fi. Для повного відключення, потрібно власноруч відключати мобільні дані на телефоні. Ви можете звернутися до підтримки виробника мобільного пристрою та уточнити у них це питання", - заявили у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.