Київстар просять зменшити тариф через відсутність інтернету при відключеннях світла - що говорять про це у компанії

У Київстар кажуть, що для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо залучити в аварійному режимі

Київстар
Мобільний інтернет від Київстару одразу зникає при відключеннях світла, тож оператора вимагають переглянути тарифи

Київстар не може забезпечити станції акумуляторами, аби мобільний інтернет працював в умовах відключення світла. Тож чоловік вимагає оператора переглянути тариф. Відповідний коментар клієнт залишив 29 листопада під публікацією компанії.

Чоловік незадоволений тим, що при відключеннях світла одразу зникає мобільний інтернет від Київстару. Він просить оператора переглянути тариф.

"Тільки відключили світло одразу зникає мобільний інтернет, на початку війни хоч півтори години ще тримався проти заявлених 4 годин. Зараз зникає одночасно зі світлом. Давайте порахуємо відключення 8 годин на добу. Лишається 16 годин, що я маю послугу. Беремо 28 днів сплаченої послуги скільки годин я не отримую по пакету? Може треба переглянути людям тариф, якщо не можете забезпечити станції акумуляторами", - скаржиться чоловік.

Реакція Київстар на скаргу 

У Київстар прокоментували скаргу чоловіка. Там вказують, що для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо залучити в аварійному режимі, тож пріоритет в першу чергу надається "голосу" (мобільному зв'язку).

"Для надання мобільного інтернету необхідно більше постійної потужності для запуску обладнання, яке іноді неможливо залучити в аварійному режимі, тож пріоритет в першу чергу надається "голосу" (мобільному зв'язку), аби ви якомога довше залишались на зв’язку. Це форс-мажорні обставини, які впливають на всі сфери життя країни. Ви можете самостійно обрати інший тариф, з меншим обсягом послуг та нижчою ціною, якщо через відключення світла ви не можете використати весь актуальний пакет хвилин та гігабайтів​​​​", - заявили у Київстар. 

Також у Київстар підкреслили, що ненадання послуг пов’язане зі зниканням електроенергії внаслідок актів агресії з боку Російської Федерації. Такі дії держави-агресорки віднесені Торгівельно-промисловою палатою (ТПП) України до форс-мажорних обставин.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube