Комісія розглянула скаргу жінки на Київстар та застосувала до оператора адміністративно-господарські санкції
Жінка звернулася до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК), бо Київстар не підключає послугу «Домашній Інтернет» за її адресою проживання. Після проведення перевірки з'ясувалось, що оператор мав технічну можливість під'єднати інтернет. Компанію оштрафують на 17 тисяч гривень.
За даними видання Dev.ua, Київстар не надав жінці вчасно відповіді. Оператор порушив Закон України, тож його оштрафували.
«Також ПрАТ "Київстар" не надало громадянки Крігер С. М. відповіді у строки, передбачені законодавством, що є порушенням частини другої статті 104 Закону України "Про електронні комунікації"), підпункту 10 пункту 39 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 року № 295», - повідомили виданню представники НКЕК.
Таким чином оператор порушив ЗУ «Про електронні комунікації» щодо надання електронних комунікаційних послуг кінцевому користувачу послуг. Тому комісія прийняла рішення застосувати до оператора адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу у розмірі 1 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 17 тисяч гривень.
З 16 вересня 2024 року Київстар оновить тариф SIM для пристроїв та стартовий пакет Smart SIM. Оновлена вартість: підключення тарифу SIM для пристроїв — 100 гривень; стартовий пакет Smart SIM — 100 гривень.
"Ми переглядаємо вартість тарифів, стартових пакетів та інших послуг, аби й далі збільшувати інвестиції, щоб розширювати мережу та оснащувати її додатковими джерелами живлення, генераторами", - наголосили у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.