Оплата тарифу, яким користується абонент Київстар, здійснюється в сумі 125 гривень в місяць
Клієнт Київстару незадоволений тим, що з його рахунку почали зникати кошти. Він зафіксував чотири зняття оператором за послуги, які не замовляв на загальну суму 391 гривні. Чоловік вимагає від компанії компенсацію у розмірі 50 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Стрийського міськрайонного суду Львівської області, опублікованому 5 вересня 2024 року.
Чоловік є користувачем послуг мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар». Його абонентський номер обслуговується за умовами тарифного плану «Ваш Регіон». Оплата тарифу здійснюється в сумі 125 гривень в місяць, при умові, що не використовуються понад пакетні надані послуги. З грудня 2022 року у нього з номера почали зникати гроші з рахунку. Оператор зняв 3 січня 2023 року 53 гривень, 17 січня 2023 року 137 гривень, 25 січня 2023 року 190 гривень за дзвінки на номер 555, на який, як запевняє клієнт, він не дзвонив. Також 16.04.2023 року без його відома і згоди підключили послугу 10 повідомлень за кордон вартістю 10 гривень, при тому, що ніякі повідомлення він не відправляв. Впродовж періоду з вересня 2022 року по 25 січня 2023 року реєструвались місцями списання по декілька кілобайтів інтернету з телефону, який взагалі не підтримує інтернет.
"Позивач справді здійснював дзвінки на номер 555 та отримував контент послуги, крім того, він відправляв повідомлення на номер іноземного оператора, внаслідок чого йому було підключено послугу смс за кордон, що доводиться інформацією щодо отримання вхідних та здійснення вихідних телефонних дзвінків по номеру телефону, які були зафіксовані комунікаційним обладнанням ПрАТ «Київстар»", - заявили у Київстар.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він неодноразово здійснював дзвінки на номер 555, а також надсилав повідомлення на номер іноземного оператора.
"Судом встановлено, що позивач користувався послугами, які надає оператор мобільного зв'язку «Київстар». Зокрема, як вбачається з видруку дзвінків та деталізації повідомлень, він неодноразово здійснював дзвінки на номер 555, а також надсилав повідомлення на номер іноземного оператора, а відтак, його твердження про безпідставне зняття коштів не відповідає дійсності. Ним не надано доказів на підтвердження завданих душевних страждань для відшкодування моральної шкоди. Крім цього, вимога про відшкодування моральної шкоди є похідною від вимоги про стягнення з ПрАТ "Київстар" коштів, яка задоволенню не підлягає, а тому суд вважає, що у задоволенні позову в цій частині також необхідно відмовити", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.