Абонентам Київстар надходять спам-дзвінки з вимогою погасити борг
Абонентці Київстар за два дні подзвонили більше ніж 80 разів з приватних номерів з вимогами погасити чужий борг. Вона звернулась до оператора, який розводить руками та радить підключити платну послугу блокування прихованих номерів. Про це на своїй Facebook-сторінці написав чоловік жінки.
Чоловік скаржиться на те, що його дружина отримує дзвінки з приватних номерів. Він намагався розв'язати питання, але Київстар в цьому не допоміг, але лише рекламував платну послугу "Супервизначник номера".
"Як Київстар заробляє на шахраях. Моїй дружині за два дні подзвонили більше ніж 80 разів (дзвонять кожні 5 хвилин). Номер прихований, дзвонить робот, який говорить борг (на чуже ім'я) і ми повинні щось погасити. Дзвонимо в Київстар говорять, що нічого не можуть з цим спамом зробити і пропонують придбати послугу блокування прихованих номерів. Я прошу Київстар все-таки розібратися зі спамом чи шахраями які дзвонять, а не продавати мені послуги, щоб розв'язати проблему, яку вони повинні вирішувати самостійно. Чи дзвінких шахраїв та спаму, це норма для цього оператора і тільки за підписку можна обслуговування зробити нормальним?", - скаржиться чоловік.
Після дзвінка до Київстару абонентці надійшло повідомлення з рекламою послуги. Мова йде про "Супервизначник номера" (щомісячна плата — 120 гривень).
Якщо абонент, що вам телефонує, використовує послугу Антивизначник номера, є два способи, як дізнатися прихований номер:
Механіка обману полягає у тому, що зловмисники телефонують (найчастіше серед ночі) і повідомляють, що близька абоненту людина потрапила в халепу, і, щоб її визволити, потрібна значна сума коштів. Гроші потрібно переказати на номер або передати особисто в найкоротший термін. Довірливі люди, наприклад, батьки «постраждалого», під впливом емоцій переказують шахраям на рахунок або віддають значні кошти, навіть не намагаючись перевірити отриману інформацію. Рекомендації:
Що робити, якщо ви потрапили на гачок мобільних шахраїв
Якомога швидше повідомити про те, що сталося, в правоохоронні органи за телефоном 102 та в Київстар за номером 0 800 300 466. Якщо після своєчасного звернення на рахунку зловмисника буде знайдено кошти потерпілого, то його рахунок заблокують, а гроші повернуть на рахунок постраждалого. Якщо коштів на рахунку не буде, щоб повернути їх, потрібне відповідне рішення суду.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.