Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Трьом підозрюваним повідомили про підозру на початку цього місяця
Основною причиною падіння Ан-26 під Чугуєвом став дозвіл керівництва на польоти конвеєрним способом. Слідчі провели ряд експертиз, опитали основних свідків трагедії, у якій загинули 26 курсантів.
Про це на брифінгу заявив начальник відділу Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань Вадим Приймачок, передає Інформатор.
«Основною причиною трагедії є незаконний дозвіл керівниками польотів на аеродромі«Чугуїв» на злети конвеєрним способом. Ці дозволи відбувалися впродовж останніх чотирьох польотів перед трагедією, що, фактично, призвело до того, що під час заходу на останній зліт конвеєром, виявлена була поломка системи ПРТ- 24, що свідчила про некоректну роботу лівого двигуна», — заявив Приймачок.
За його словами, зазначена поломка не могла бути виявлена екіпажем своєчасно.
«Вона була знайдена на етапі зльоту, яка вже не дозволяла здійснити посадку, оскільки у такому випадку могли бути непередбачувані наслідки», — зазначив Приймачок.
Ще однією з причин є те, що під час навчальних польотів командування й керівництво університету допускали до польотів літаки з перевищенням їх допустимої злітної й посадкової маси. Це відбувалося постійне змішування таких членів екіпажу, курсантів і постійне перевантаження кількості зазначених курсантів на борту літака.
«У випадку, що стосується 25 вересня, на борту літака замість нормативно визначених десяти курсантів-штурманів у салоні літака перебувало до 20, тобто удвічі більше», — пояснив Приймачок.
Також вплинули й незаконні допуски до виконання польотів командиром екіпажу, який не мав права взагалі в цей день виконувати польоти в нічний час доби.
Зазначимо, підозрюваними в справі про катастрофу є командувач Повітряних сил ЗСУ; начальник Харківського національного університету Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба; командир військової частини А4104; заступник командира військової частини А4104; заступник командира полку з льотної підготовки; керівник управління польотами 25 вересня 2020 на аеродромі «Чугуїв». Їх підозрюють у незабезпеченні безпеки польотів на ввірених їм напрямках, порушення правил підготовки і проведення польотів, а також халатне ставлення до військової служби (ст. 416, ч. 3 ст. 425) КК України.
Нагадаємо, увечері 25 вересня біля військового аеродрому Чугуєва розбився літак. На борту було 27 осіб, більшість із яких — курсанти. Загинули 26 осіб. Один курсант вижив. Всю інформацію про подію читайте в нашому матеріалі за посиланням.
Раніше Інформатор писав, що суд узяв під варту командира військової частини В’ячеслава Глазунова. Пізніше ДБР повідомило про підозру Командувачеві Повітряних сил і керівнику польотів.