Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Він халатно поставився до своїх обов'язків, через що і сталася катастрофа
Печерський суд Києва взяв під варту командира військової частини А-4104 в Чугуєві В'ячеслава Глазунова. Його звинуватили в недбалості і порушенні підготовки і правил польотів, через що сталася катастрофа літака Ан-26 і загибелі 26 військовослужбовців.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Hromadske.
Як стало відомо, саме В'ячеслав Глазунов затвердив планову таблицю польотів, яка передбачала навчальні польоти з зупинками для технічного обстеження. Він дозволив проведення так званих конвеєрних польотів - коли літак після здійснення одного вильоту не зупиняється, а конвеєром виконує наступний. Це, на думку слідства, і призвело до того, що екіпаж дізнався про відмову лівого двигуна в повітрі і не зміг швидко вирішити проблему.
«Коли під час польоту з'являється технічна несправність літака, командир екіпажу зобов'язаний припинити зліт. І швидкість йому це дозволяла. В цьому випадку був цей конвейер. Злітна смуга має певну довжину, і є лінія старту. І якби все було за правилами, спрацював би датчик - і командир екіпажу прийняв би рішення зупинитися. Оскільки був конвеєр, то посадка сталася за цією лінією розгону. Тобто відстань стала набагато меншою. І коли на такій швидкості спрацював цей датчик, у екіпажа була достатня швидкість, щоб зупинитися, але не було відстані, технічної можливості безпечно припинити політ ще на землі. Тому він був змушений злітати. І це саме через те, що попередній політ виконувався конвеєрним способом», - пояснив слідчий ГБР Іван Пузиревський.
За даними слідства, порушенням є те, що на літак допустили 18 штурманів замість 10. На борті було всього 10 парашутів і 10 кисневих масок, що також вказує на те, що кількість людей на борті була перевищеною.
Крім того, командир екіпажу Богдан Кишеня 11 місяців не практикував нічні польоти, а тому не мав допускатися на борт. Також в нього були проблеми з посадкою літака, і його керівництво мало б це врахувати.
Нагадаємо, в кінці вересня під Чугуєвом Харківської області впав літак і відразу загорівся.На борту літака знаходилися курсанти Харківського університету Повітряних Сил ЗС України. Вижив тільки один курсант. Після цього ДБР повідомило про підозру Командувачеві Повітряних сил і керівнику польотів.Слідчі ГБР заявили, що основними причинами авіакатастрофи стало порушення правил виконання польотів і підготовки до них .