Через проблеми зі зв’язком українці боялися загубитися у чужій країні
У жовтні 2017 року пара з України відправилася на відпочинок до Албанії, щоб відсвяткувати там день народження та підтримати збірну України з футболу у поєдинку зі збірною Косова. Для того, щоб бути на зв’язку із друзями, пара оплатила роумінг на тиждень.
Після прибуття до Албанії чоловік налаштував обидва телефони так, щоб під'єднати бажаний тарифний план. Але в кінці першого дня подорожі стало зрозуміло, що приймати вхідні дзвінки неможливо ані від рідних чи друзів з України, ані одне від одного. Про ці проблеми зі зв'язком за обома номерами вони одразу повідомили оператору через месенджер Facebook. Також про цю проблему було повідомлено центр обслуговування абонентів Vodafone.
Наступного дня, в день народження жінки, до неї нібито лише раз змогли додзвонитися з України. Але через проблеми зі зв’язком вона не змогла прийняти привітання від інших друзів та знайомих з України. Тому пара знов поскаржилася у Vodafone, на що їм відповіли, що їх проблема вже вирішена. Однак нібито насправді зв'язок не відновився.
Після повернення до України пара звернулася з до мобільного оператора з пропозицією добровільно, в позасудовому порядку, компенсувати збитки та моральну шкоду. Однак у Vodafone наполягали, що зв'язок було відновлено і компенсувати нема чого. В результаті оператор погодився компенсувати лише вартість замовлення послуги по 120 грн кожному. Крім того, оператор відмовив у виплаті відшкодування моральної шкоди.
Відпочивальники просили суд стягнути з Vodafone 60 грн вартості придбаного стартового пакета та виплатити по 30 грн кожному за ненадання оплачених послуг. Також пара просила стягнути з оператора 30 тис. грн компенсації моральної шкоди.
Вони розповіли, що подорож до Албанії планувалася задля того, щоб в колі друзів відсвяткувати день народження, а також наступного дня відвідати футбольний матч та підтримати збірну України з футболу у поєдинку зі збірною Косова. Комунікація з друзями, яких було запрошено на святкування дня народження, була порушена через відсутність можливості приймати вхідні дзвінки, через що заздалегідь запланована святкова вечеря опинилася на межі зриву.
У суді пара заявила, що під час подорожі їх було введено в «оману черговими запевненнями контакт-центру відповідача ПрАТ «ВФ Водафон Україна», що проблем зі зв'язком відсутня». А під час відвідування футбольного матчу вони постійно знаходилися у небезпеці загубити одне одного на стадіоні в незнайомому місті іншої країни.
На це оператор відповів, що у жовтні 2017 року пару обслуговував оператор «Vodafone Albania». Згідно з його інформацією, пара приймала дзвінки та робила їх сама. Наприклад, у день народження іменинниця отримала 12 вхідних дзвінків з різних мобільних телефонних номерів та різною тривалістю. Це підтверджувалося деталізованими рахунками про надані послуги.
До того ж встановити, що саме ці люди використовували спірні номери неможливо через те, що вони обслуговувалися за передоплатою. Але компанія сама повернула на рахунки клієнтів по 120 грн за послуги роумінгу в Албанії.
Суд встановив, що пара мала можливість дзвонити, відправляти СМС, але не могла повноцінно приймати вхідні дзвінки. Але в «Умовах користування мережами мобільного зв'язку» прописано, що зв’язок може бути поганим «у силу своїх природних умов»: рельєф, товсті стіни, або через погану погоду. Тому у вересні 2018 року суддя Краматорського міського суду Донецької області ухвалив, що компанія не повинна нічого виплачувати своїм клієнтам.
Інформатор писав, що Vodafone запрошує на курси української мови в новому році.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.