Через каси продаються квитки на найближчі дати - 26 та 27 березня
Застосунок та сайт Укрзалізниці не працюють четвертий день після кібератаки. Робота над відновленням онлайн-сервісів триває. Квитки наразі можна придбати виключно офлайн, пасажирів закликають приходити за ними о 9:00-11:00 та о 14:30-16:30.
Про це 26 березня повідомила пресслужба УЗ. Там наголосили, що компанія очікує відновлення роботи сервісів вже найближчим часом.
Каси та всі залізничники працюють у посиленому режимі. Через каси продаються квитки на найближчі дати - 26 та 27 березня, на вокзалах присутні помічники, до яких можна звертатися у разі потреби.
Укрзалізниця також рекомендує пасажирам за можливості приходити за квитками не у пікові години. Найкращий час для купівлі квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
"Дякуємо всім пасажирам за терпіння, а власників паперових квитків, які були придбані після 22 березня, чекає комплімент від Укрзалізниці на борту та можливість безкоштовно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни", - заявили в УЗ.
Укрзалізниця 23 березня повідомила про глобальний збій у своїй IT-системі. Перестали працювати онлайн-сервіси.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними. Водночас доступна функція повернення квитка. Усі, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, можуть зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. УЗ обробить заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.
Інформатор дізнався, яка обстановка на вокзалі Києва. Так, на Центральному залізничному вокзалі, буквально, не проштовхнутись. Станом на 25 березня біля кас скупчувалося по 15-20 людей.
Важливо: на Центральному вокзалі є каси, де можна придбати квиток, якщо "дуже-дуже треба", а потяг відправляється буквально за пів години (чи ще екстремальніше). Про такі пріоритетні каси потрібно розпитувати тих-таки "янголів"-помічників, що працюють у залі - саме так радять робити подорожуючі.
Втім спокійний настрій пасажирів відмічають більшість з дописувачів у соцмережах, кому довелося подорожувати останні декілька днів. Сварки, навіть сутички, кажуть, в минулому - нині пасажири воліють підтримувати один одного. Але є й такі, хто невдоволений з сервісів, і навіть пасажири, які з подивом дізнаються про поточну ситуацію, лише прибуваючи на вокзал.
Також наголошують, що УЗ нормально комунікує ситуацію (пости з коментарями про поточні події/новини з'являються нині на Facebook-сторінці перевізника), потяги відправляються та приходять вчасно. А для військових, які нині є пріоритетними пасажирами, зробили спеціальні канали, аби було простіше купити/здати квитки.