RU
Головна
Шоу-біз
Кіно
14:57, 13 Жовтня
Информатор UA

Интро

Південнокорейський серіал Гра в кальмара став справжньою сенсацією. Він вирвався в лідери переглядів у 90 країнах (Україна входить у їх число), а тепер встановив новий рекорд. Стрімінговий сервіс Netflix назвав серіал Гра в кальмара найуспішнішим запуском в історії платформи. Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Twitter-акаунт Netflix. Південнокорейський серіал у жанрі виживання встановив абсолютний рекорд платформи. За 17 днів із моменту релізу (17 вересня) шоу подивилися на 111 мільйонах акаунтів. Також Гра в кальмара - це перше шоу на платформі, якому вдалося досягти позначки в 100 мільйонів переглядів у перші 28 днів після прем'єри. Для порівняння, попередній рекордсмен псевдоісторична костюмована романтична драма за той же період подивилися на 82 мільйонах акаунтів. It took more than 10 years for Hwang Dong-hyuk to get Squid Game made.It only took 17 days and 111M global fans to become our biggest ever series at launch (and the first to surpass 100M when it premiered). pic.twitter.com/zVF8GjHIkQ Netflix Geeked (@NetflixGeeked) October 12, 2021 Нагадаємо, Гра в кальмара (Squid Game) південнокорейська дорама про ігри на виживання. За перші десять днів після виходу серіал став лідером стрімінгової платформи в 90 країнах (Україна входить в це число), а також очолив рейтинг десяти найбільш популярних шоу в загальносвітовому рейтингу Netflix. Серіал випередив 3-й сезон Сексуального виховання і , і став першим корейським проєктом, якому вдалося домогтися такого успіху. Про те, чому серіал такий популярний, і чи буде продовження, ми писали в нашому матеріалі. Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

"Гра в кальмара" поставила рекорд за кількістю переглядів на Netflix

Читать на русском
"Гра в кальмара" поставила рекорд за кількістю переглядів на Netflix

З моменту прем'єри серіал вже подивилися понад 100 мільйонів користувачів

Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» став справжньою сенсацією. Він вирвався в лідери переглядів у 90 країнах (Україна входить у їх число), а тепер встановив новий рекорд.

Стрімінговий сервіс Netflix назвав серіал «Гра в кальмара» «найуспішнішим запуском» в історії платформи. Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Twitter-акаунт Netflix.

Південнокорейський серіал у жанрі виживання встановив абсолютний рекорд платформи. За 17 днів із моменту релізу (17 вересня) шоу подивилися на 111 мільйонах акаунтів. Також «Гра в кальмара» - це перше шоу на платформі, якому вдалося досягти позначки в 100 мільйонів переглядів у перші 28 днів після прем'єри. Для порівняння, попередній рекордсмен — псевдоісторична костюмована романтична драма «Бріджертони» — за той же період подивилися на 82 мільйонах акаунтів.

Нагадаємо, «Гра в кальмара» (Squid Game) — південнокорейська дорама про ігри на виживання. За перші десять днів після виходу серіал став лідером стрімінгової платформи в 90 країнах (Україна входить в це число), а також очолив рейтинг десяти найбільш популярних шоу в загальносвітовому рейтингу Netflix. Серіал випередив 3-й сезон «Сексуального виховання» і «Бріджертонів», і став першим корейським проєктом, якому вдалося домогтися такого успіху. Про те, чому серіал такий популярний, і чи буде продовження, ми писали в нашому матеріалі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.