“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Настав час зруйнувати сталу догму, що завжди винні двоє. Прислухайтеся і дозвольте собі відчути правду, прожити цей біль і стати вільними від того, що вас руйнуво.
З моменту прем'єри серіал вже подивилися понад 100 мільйонів користувачів
Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» став справжньою сенсацією. Він вирвався в лідери переглядів у 90 країнах (Україна входить у їх число), а тепер встановив новий рекорд.
Стрімінговий сервіс Netflix назвав серіал «Гра в кальмара» «найуспішнішим запуском» в історії платформи. Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Twitter-акаунт Netflix.
Південнокорейський серіал у жанрі виживання встановив абсолютний рекорд платформи. За 17 днів із моменту релізу (17 вересня) шоу подивилися на 111 мільйонах акаунтів. Також «Гра в кальмара» - це перше шоу на платформі, якому вдалося досягти позначки в 100 мільйонів переглядів у перші 28 днів після прем'єри. Для порівняння, попередній рекордсмен — псевдоісторична костюмована романтична драма «Бріджертони» — за той же період подивилися на 82 мільйонах акаунтів.
It took more than 10 years for Hwang Dong-hyuk to get Squid Game made.
— Netflix Geeked (@NetflixGeeked) October 12, 2021
It only took 17 days and 111M global fans to become our biggest ever series at launch (and the first to surpass 100M when it premiered). pic.twitter.com/zVF8GjHIkQ
Нагадаємо, «Гра в кальмара» (Squid Game) — південнокорейська дорама про ігри на виживання. За перші десять днів після виходу серіал став лідером стрімінгової платформи в 90 країнах (Україна входить в це число), а також очолив рейтинг десяти найбільш популярних шоу в загальносвітовому рейтингу Netflix. Серіал випередив 3-й сезон «Сексуального виховання» і «Бріджертонів», і став першим корейським проєктом, якому вдалося домогтися такого успіху. Про те, чому серіал такий популярний, і чи буде продовження, ми писали в нашому матеріалі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.