Google починає блокувати файли cookie. Але перед цим надішле вам одне запитання

Читать на русском

Нова функція в браузері Chrome вже проходить тестування

Читать на русском
Google, Інтернет, мережа, файли cookie, стеження, кібербезпека
Google опікується безпекою користувачів.

Нова функція в браузері Chrome вже проходить тестування

Google Chrome починає блокувати файли cookie для відстеження даних. Він почав вивчати, як компанії можуть стежити за користувачами в мережі. Нова функція в браузері Chrome вимикатиме сторонні cookie-файли.

Поки що ці зміни - тестові, попередньо вони будуть доступні 1% користувачів у всьому світі, тобто приблизно 30 мільйонам людей. Але пізніше вже цього року, згідно з планами, користуватись ними зможуть усі, повідомляє BBC. 

Довідка. Файли cookie – невеликі файли, які зберігаються на вашому пристрої для збору аналітичних даних, персоналізації онлайн-реклами та моніторингу вебперегляду.

Файли cookie можуть використовуватися для запису різних видів даних про користувачів, зокрема визначати:

  • вашу геолокацію, 
  • що ви робите на сайті,
  • який пристрій ви використовуєте,
  • за якими посиланнями переходите.

Інакше кажучи, користувач відвідує будь-який сайт в мережі й переходить далі, між тим, йому й надалі демонструють оголошення, пов'язані з контекстом ресурсу, на якому він щойно був. Декому з користувачів така реклама видається доволі нав’язливою, переконані в Google. 

Як виглядатиме тест

В Google розповіли, що випадково вибраних користувачів запитуватимуть, чи хочуть ті мати більшу конфіденційність від рекламодавців в мережі. Google каже, що працює над тим, щоб зробити Інтернет більш приватним.

Як це працюватиме

"Ми відповідально підходимо до поступової відмови від сторонніх файлів cookie в Chrome. Якщо сайт не працює без сторонніх файлів cookie і Chrome помітить, що у вас проблеми... ми запропонуємо вам тимчасово повторно ввімкнути сторонні файли cookie для цього вебсайту" - пояснив віце-президент Google Ентоні Чавес.

Він додав, що, на думку фахівців Google, захист конфіденційності споживачів в Інтернеті не означає, що видавцям буде складніше отримувати дохід, а "рекламна індустрія має виконувати спільну місію - створити щось краще".

Гугл може зустріти опір рекламодавців.
Google зустріне опір ринків?

Однак, управління з питань конкуренції та ринків Великобританії може заблокувати ці плани, якщо вирішить, що вони завдадуть шкоди іншим підприємствам.

Реакція рекламодавців

З точки зору багатьох вебсайтів, файли cookie є важливою частиною продажу реклами, від якої вони залежать. Тож, деякі рекламодавці вже заявили, що постраждають від цього. 

"Рішення Google, Chrome Privacy Sandbox, яке працює лише в браузері Chrome, швидше за все, не принесе користі нікому, крім Google", - сказав віце-президент The Trade Desk у Великій Британії Філ Даффілд. Він керує платформою для компаній, що купують рекламу в Інтернеті. 

При цьому, Chrome від Google є найпопулярнішим у світі Інтернет-браузером. При цьому конкуренти, такі як Safari від Apple і Mozilla Firefox, які споживають набагато менше інтернет-трафіку, вже блокують сторонніх файлів cookie.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.