Google починає блокувати файли cookie. Але перед цим надішле вам одне запитання

Нова функція в браузері Chrome вже проходить тестування

Google, Інтернет, мережа, файли cookie, стеження, кібербезпека
Google опікується безпекою користувачів.

Google Chrome починає блокувати файли cookie для відстеження даних. Він почав вивчати, як компанії можуть стежити за користувачами в мережі. Нова функція в браузері Chrome вимикатиме сторонні cookie-файли.

Поки що ці зміни - тестові, попередньо вони будуть доступні 1% користувачів у всьому світі, тобто приблизно 30 мільйонам людей. Але пізніше вже цього року, згідно з планами, користуватись ними зможуть усі, повідомляє BBC. 

Довідка. Файли cookie – невеликі файли, які зберігаються на вашому пристрої для збору аналітичних даних, персоналізації онлайн-реклами та моніторингу вебперегляду.

Файли cookie можуть використовуватися для запису різних видів даних про користувачів, зокрема визначати:

  • вашу геолокацію, 
  • що ви робите на сайті,
  • який пристрій ви використовуєте,
  • за якими посиланнями переходите.

Інакше кажучи, користувач відвідує будь-який сайт в мережі й переходить далі, між тим, йому й надалі демонструють оголошення, пов'язані з контекстом ресурсу, на якому він щойно був. Декому з користувачів така реклама видається доволі нав’язливою, переконані в Google. 

Як виглядатиме тест

В Google розповіли, що випадково вибраних користувачів запитуватимуть, чи хочуть ті мати більшу конфіденційність від рекламодавців в мережі. Google каже, що працює над тим, щоб зробити Інтернет більш приватним.

Як це працюватиме

"Ми відповідально підходимо до поступової відмови від сторонніх файлів cookie в Chrome. Якщо сайт не працює без сторонніх файлів cookie і Chrome помітить, що у вас проблеми... ми запропонуємо вам тимчасово повторно ввімкнути сторонні файли cookie для цього вебсайту" - пояснив віце-президент Google Ентоні Чавес.

Він додав, що, на думку фахівців Google, захист конфіденційності споживачів в Інтернеті не означає, що видавцям буде складніше отримувати дохід, а "рекламна індустрія має виконувати спільну місію - створити щось краще".

Гугл може зустріти опір рекламодавців.
Google зустріне опір ринків?

Однак, управління з питань конкуренції та ринків Великобританії може заблокувати ці плани, якщо вирішить, що вони завдадуть шкоди іншим підприємствам.

Реакція рекламодавців

З точки зору багатьох вебсайтів, файли cookie є важливою частиною продажу реклами, від якої вони залежать. Тож, деякі рекламодавці вже заявили, що постраждають від цього. 

"Рішення Google, Chrome Privacy Sandbox, яке працює лише в браузері Chrome, швидше за все, не принесе користі нікому, крім Google", - сказав віце-президент The Trade Desk у Великій Британії Філ Даффілд. Він керує платформою для компаній, що купують рекламу в Інтернеті. 

При цьому, Chrome від Google є найпопулярнішим у світі Інтернет-браузером. При цьому конкуренти, такі як Safari від Apple і Mozilla Firefox, які споживають набагато менше інтернет-трафіку, вже блокують сторонніх файлів cookie.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube