ПриватБанк може заблокувати картки клієнтів, які не оновили персональні дані
Клієнтам ПриватБанку загрожує тимчасова втрата доступу до карток і рахунків, якщо вони не підтвердять актуальність своїх персональних даних у застосунку Приват24.
Клієнтам ПриватБанку нагадали: якщо не оновити персональні дані, доступ до карток і рахунків може бути призупинено. Це вимога закону про фінмоніторинг, який зобов'язує банки перевіряти актуальність інформації про клієнтів. Якщо клієнт отримає повідомлення у застосунку чи вебверсії «Приват24», потрібно підтвердити або оновити свої дані навіть у разі, якщо вони не змінилися. Інакше будь-які операції за рахунками стануть неможливими.
У банку пояснюють, що діють в рамках закону щодо запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних нелегальним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. Такі правила поширюються на всі фінустанови в країні під час воєнного стану. Банки мають обв'язок вживати заходів з контролю достовірності документів та даних про громадян.
"Період оновлення даних для кожного клієнта визначається індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ № 65 від 20.05.2020, але не рідше ніж раз на п’ять років", — пояснили у банківській установі.
Як повідомляв Інформатор, клієнти Приват-24 першими в Україні зможуть користуватися мобільним банком та не платити за використаний під час банкінгу мобільний інтернет. Мати доступ до всіх функцій Приват-24 абсолютно безкоштовно, не витрачаючи мегабайти інтернету, зможуть всі клієнти на території України, які є абонентами Водафон та Лайфселл.