Фальшивий співробітник «Київстар» вкрав гроші з рахунку у ПриватБанку: що вирішив суд

У квітні 2023 року суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області вирішувала, чи могла за добу жінка бути одночасно у Луцьку та Києві та переказати гроші зі своєї картки

ПриватБанк
Жінка звернулася із заявою до поліції

У липні 2022 року жінці подзвонили нібито з «Київстару» та запевнили, що їй вкрай необхідно «оптимізувати роботу мережі мобільного оператора». Судячи зі всього, оптимізувати дійсно вдалося, але не мережу, а кількість коштів на рахунку жінки у ПриватБанку.

Згідно з даними судового реєстру, після дзвінка з кредитки зникло понад 62 тисячі гривень. Після цього жінка повідомила про випадок у ПриватБанк та звернулася до поліції із заявою про злочин.

Жінка жалілася, що вона не раз зверталася до банку щодо нарахування відсотків та списання заборгованості, але там їй нагадали, що необхідно краще зберігати інформацію про рахунки та нікому не казати коди від карт.

Однак жінка запевняла, нікому не доручала переказувати гроші та сама цього не робила. Але нічого не змінювалося – проценти по кредитку продовжували нараховувати.

Як пізніше стало відомо, усі кредитні кошти переказали 4 липня 2022 року на чужу картку в терміналі самообслуговування у Києві. Проте того дня жінка була у Луцьку та до столиці їхати не планувала.

Раз ПриватБанк не захотів їй допомагати, то найкращий спосіб вийти з цієї ситуації, на розсуд постраждалої – це розірвати кредитну угоду.

Що було у суді

Окрім скасування угоди жінка просила припинити кожного місяця нараховувати проценти за користування позикою, скасувати ті, що вже нараховані та повернути на зарплатну картку майже 10 тисяч гривень.

Проти цього виступив ПриватБанк. Його представниця у суді завила, що кошти у столиці списали після правильного введення пін-коду від картки. До того ж відстань між Києвом та Луцьком не настільки завелика, щоб за добу жінка не встигла переказати гроші зі своєї картки у Києві.

«Крім того, вищенаведені обставини не були перешкодою для передачі кредитної картки третім особам, зокрема, рідним або близьким, які б могли її використати, перебуваючи в м. Києві», - вважала адвокат ПриватБанку.

Що вирішила суддя

Виявилося, що у січні 2013 року жінка отримала у ПриватБанку зарплатну картку зі строком дії до жовтня 2023 року. Також вона отримала кредитку з лімітом в 64 тисячі гривень, термін дії якої закінчувався наприкінці червня 2022 року.

З довідки про рух коштів було видно, що 4 липня 2022 року за п’ять переказів майже всі кредитні кошти переказали на іншу картку. За словами жінки, весь цей час картка була у неї, а тому ці операції вона не робила.

Проте жодних доказів того, що списання коштів відбувалося без погодження з власницею рахунку у справі не було. До того ж злодії, якщо вони були, з першого разу правильно ввели пін-код. Знати його могла тільки вона, тому у суді припустили, що жінка комусь повідомила цей код, тому й втратила гроші.

Суддя визнала, що за заявою постраждалої було відкрито кримінальне провадження №12022035580000737. У розмові з правоохоронцями жінка зізналася, що після дзвінка фіктивного працівника «Київстар» хтось вкрав кошти з її рахунку. Проте ніяких рішень в цьому провадженні не приймалося й це не допомогло жінці у суді.

Тому у квітні 2023 року суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області Валентина Пушкарчук вирішила, що розривати кредитну угоду немає підстав.

Інформатор розповідав, що злодії вкрали гроші з рахунку клієнтки Приватбанку, збільшивши кредитний ліміт.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube