Facebook та Instagram без реклами: в компанії Meta анонсували введення платних підписок на її соцмережі

Найменше ціна за користування соцмережею без реклами буде коштувати 9,99 євро

Meta, Facebook
Meta запроваджує підписки на користування соцмережею

З 1 листопада компанія Meta планує ввести плату за відключення реклами, заборону на збір особистих даних та створення додаткових облікових записів у її соцмережах Facebook та Instagram. Нововведення буде доступним для жителів ЄС. Найменша ціна такої передплати буде сягати 9,99 євро. 

Про це повідомляється на офіційному вебсайті компанії. За інформацією Meta, усі громадяни, які мають облікові записи зареєстровані у країнах ЄС, зможуть оплатити цю послугу до 1 березня 2024 року. 

Це дасть змогу користувачам переглядати свої улюблені стрічки без реклами. Оформити підписку можна буде з листопада 2023 року. Для вебверсії ціна буде 9,99 євро для iOS та Android, а для вебверсії 12,99 євро. Зміни будуть стосуватись жителів Європейського Союзу, Ісландії, Ліхтенштейну, Норвегії та Швейцарії.

«Ми продовжимо відстоювати підтримку інтернету з рекламою, навіть з нашою новою пропозицією підписки в ЄС, ЄЕЗ та Швейцарії. Але ми поважаємо дух і мету цих нових європейських норм і зобов'язуємося їх дотримуватися», — заявили в підприємстві. 

До 1 березня 2024 року оплата за цю послугу вводитиметься на всі облікові записи користувачів. Також з цього дня в майбутньому треба буде платити за кожен додатковий аккаунт по 6 євро для браузерної версії та 8 євро для  iOS та Android.

Таке рішення було прийнято в компанії, адже ЄС посилив регулювання збору та використанню даних користувачів соцмереж у Європі. Зазначається, що Суд ЄС ухвалив своє рішення проти компанії в липні. Він постановив, що вона має надавати альтернативні послуги клієнтам, які не хочуть аби інформація про них збиралась та надавалась рекламодавцям. 

Введення підписки

Раніше видання The New York Times повідомляло з посиланням на власні джерела, що американська корпорація Meta введе для європейських користувачів Facebook та Instagram платні підписки. Це мало б стати відповіддю на політику ЄС та судові рішення стосовно збору даних підприємством. Однак безкоштовна версія мала б залишатись без змін, якщо користувач не хоче переходити на платну основу. Зміни мали б стосуватись та поширюватись на усі додатки Meta.

Також 6 липня стало відомо, що компанія Meta випустила соціальну мережу Threads, який подібний до додатка X (колишній Twitter). У пресслужбі компанії зазначили, що в Threads користувачі можуть зареєструватись через обліковий запис Instagram. Також в ній додали, що публікації доступні лише до 500 символів, а використовувати посилання, фотографія та відео можна лише тривалістю до 5 хвилин. За лічені години після запуску в додатку зареєструвалось понад 5 мільйонів разів. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube