У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Найбільше постраждала Facebook
Минулого року компанія Apple впровадила нову політику прозорості відстеження додатків (ATT), згідно з якою програми повинні вимагати дозволу на відстеження даних користувачів.
Політика набула чинності у квітні, і розслідування The Financial Times показало, що Snapchat, Facebook, Twitter та YouTube втратили близько $9,85 мільярда доходу через зміни Apple у своїй політиці конфіденційності, - повідомляє Інформатор. .
Свого часу Facebook найсильніше висловлювався проти нових правил, і завдяки розслідуванню Financial Times тепер стало ясно чому. Згідно зі звітом, Facebook втратила найбільше грошей «в абсолютному вираженні» порівняно з іншими соціальними платформами через свій величезний розмір. Однак Snap також значно постраждав, адже його реклама здебільшого прив'язана до смартфонів, оскільки програма не має десктопної версії.
"Деяким платформам, які постраждали найбільше, доводиться перебудовувати свої механізми з нуля в результаті впровадження політики ATT. Я вважаю, що для створення нової інфраструктури потрібно не менше року. Нові інструменти та фреймворки необхідно розробляти з нуля і ретельно тестувати перед розгортанням серед великої кількості користувачів", - сказав FT консультант з рекламних технологій Ерік Сеуферт.
Нова політика Apple змусить соціальні платформи та інші програми більш творчо підходити до реклами. Поки що не ясно, чи зосередять сосцмережі свої зусилля на пристроях Android чи інвестуватимуть у рекламний бізнес Apple, який мало не порушив власні правила. Нещодавно компанію Apple викрили в непомітному зборі даних користувача в той же спосіб, як це робили сторонні програми. Ясно одне – розробникам соцмереж доведеться шукати новий спосіб таргетування реклами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live . Підписатися на канал у Viber можна тут .
Фото: The Verge