Facebook і Ray-Ban офіційно представили "розумні окуляри" Ray-Ban Stories

Читать на русском

Окуляри вже з'явилися в продажу в магазинах Ray-Ban

Читать на русском
Facebook і Ray-Ban офіційно представили "розумні окуляри" Ray-Ban Stories

Окуляри вже з'явилися в продажу в магазинах Ray-Ban

Компанія Facebook і виробник окулярів Ray-Ban офіційно представили спільні «розумні окуляри» Ray-Ban Stories.

Про це повідомляє Інформатор із посиланням на Ray-Ban.

Окуляри отримали дві фронтальні 5-мегапіксельні камери, які дозволяють знімати фото і відео (до 30 секунд). Почати зйомку можна натисканням кнопки на дужці або за допомогою голосових команд «Ей, Facebook, зроби фото/відео». Зберігати й редагувати фото і відео, зняті на Ray-Ban Stories, можна за допомогою спеціального додатку Facebook View прямо на своєму смартфоні. Крім того, в дужці окулярів вбудовані динаміки й мікрофони, які дозволяють слухати музику або подкасти з усіх програм у телефоні, а також приймати дзвінки за допомогою окулярів. Збоку дужок є тачпад для регулювання гучності.

 

Facebook стверджує, що для повної зарядки окулярів потрібно близько години, а заряду батареї вистачить приблизно на шість годин при періодичному використанні. Додаток Facebook View в реальному часі показує заряд батареї, коли окуляри пов'язані з пристроєм. Чохол для перенесення, який йде в комплекті з окулярами, міцний, виготовлений зі шкіри та має вбудований зарядний пристрій, який може провести три повних цикли зарядки гаджета. Сам чохол заряджається через кабель USB-C, який йде в комплекті.

Чехол для переноски
Чохол для перенесення

Камери в окулярах не можуть знімати відео такої ж якості, як сучасні смартфони. Хоча варто відзначити, що Ray-Ban Stories призначені для використання в моменти, коли ваші руки зайняті або ви хочете зберегти щось швидкоплинне. Незважаючи на тизер, нещодавно опублікований генеральним директором Facebook Марком Цукербергом, де він плаває на човні в цих окулярах, вони не мають захисту від вологи й не призначені для занурення під воду. Ray-Ban Stories доступні у 20 варіантах дизайну, включаючи три види оправи, чотири кольори й шість різновидів лінз. Ціна окулярів — від 299 доларів. Їх можна купити на сайті Ray-Ban, а також у деяких магазинах бренду в США, Австралії, Канаді, Ірландії, Італії та Великобританії.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Фото - The Verge

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.