Electronic Arts заявила, що не планує вводити рекламу всередині ігор на консолі

При цьому автори платформи для підготовки такої реклами заявляли про співпрацю з компанією

Electronic Arts заявила, що не планує вводити рекламу всередині ігор на консолі

Electronic Arts спростувала інформацію про те, що вона буде вводити до ігор на консолях внутрішньоігрову рекламу.

Про це повідомляє Gameindustry,- передає Інформатор .

Конкретно, компанія назвала «невірною» інформацію про те, що вона буде співпрацювати з компанією Simulmedia і платформою, яка використовується для демонстрації в іграх рекламних роликів. Представники Electronic Arts стверджують, що не було ніяких угод для реалізації подібних ініціатив.

Подібну ініціативу вже порівнювали з рекламою на ТБ. Проте, якщо її таки не буде, то турбуватися фанатам ігор компанії нема про що. Принаймні, поки що.

У той же час, EA не стала уточнювати, чи є які-небудь інші контракти у неї і творців playerWON. Таким чином, заяву Simulmedia про підписання контракту з EA не можна виключати повністю, просто він може працювати в інших сферах.

Simulmedia також говорили і про іншу ігрову компанію, яка уклала договір на рекламу всередині своїх проектів. Мова йде про творців Smite і Paladins з Hi-Rez Studios. Вони поки ситуацію ніяк не коментували. Також повідомлялося, що до кінця поточного року player WON збираються запустити в десятці ігор, а далі ця цифра повинна тільки зростати.

Нагадаємо, що Electronic Arts запланувала на поточний липень відразу кілька ігрових трансляцій .

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут

 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube