“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Дзвінки зі скаргами не призведуть до бажаної «справедливості»
19-го січня компанія ДТЕК офіційно повідомила, що не проводить відключення світла «за скрагами». Таким чином, на відключення світла жодним чином не впливають дзвінки громадян, які жаліються на те, що в сусідів постійно є електропостачання. Усі операції з відключення світла проводяться згідно з графіками, встановленими лімітами та необхідними екстреними заходами.
Про це ДТЕК повідомила на своєму офіційному каналі в Telegram. Напередодні мережею ширилася інформація про те, що компанія планує організовувати спеціальні бригади, що мають вимикати світло громадян «за скрагами». Схоже, таких планів таки немає, оскільки ДТЕК заявила про протилежне.
«Компанія не проводить жодних відключень «за скаргами» у будь-якому з регіонів, де працюють ДТЕК Мережі», – йдеться у повідомленні енергорегулятора.
Окрема у ДТЕК додали, що переважна кількість відключень проводиться дистанційно. Проте, невелика частина мереж таки потребує фізичного втручання. Саме туди й будуть відправлятися бригади. Крім цього, персонал також виїжджає на лінії, які живлять критичну інфраструктуру. Такі лінії не можна відключати повністю, а тому вручну доводиться відключати будинки, що також до неї під’єднані.
«Для забезпечення соціальної справедливості та забезпечення рівних умов для людей, закликаємо балансоутримувачів (ЖБК та ОСББ) будинків, підключених до критичної інфраструктури, відключати їх власноруч. Це дозволить зменшити кількість та тривалість відключень для українців», – додали у ДТЕК.
У підсумку, дзвінки зі скаргами на те, що хтось сидить вже довго без світла, а в сусідів так нічого і не вимикали ні до чого не призведуть. Компанія має встановлені ліміти споживання та розподілені відключення для забезпечення балансу. На крайній випадок, розслідувати несправедливість відключень будуть правоохоронні органи.
Нещодавно по всій Україні провели масові перевірки задля того, аби перевірити справедливість діючих відключень світла. У підсумку виявили майже 200 порушеньу цього питанні. Найчастіше порушувалися перерви між графіками, застосовувалися графіки, що непередбачені законодавством, відсутність об’єктів, що не є критичними, а також недотримання тривалості відключень.
У ДТЕК пообіцяли зробити все можливе, аби відключення світла рівномірно розподілялися на всіх споживачів. Проте, не завжди є можливість чітко дотримуватися завчасно прописаних графіків – іноді вимикати можуть в різний час. Проте, компанія запевнює, що відключення не перевищуватимуть 4 години.
Нагадаємо, що Київ та Одеса повернулися до графіків відключення світла.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.