Мета таких фейків — отримати доступ до вашого акаунта через фішинг, скориставшись довірою до бренду
Шахраї створили фейковий акаунт АЗК UKRNAFTA у Telegram. Рекламу з посиланням на шахрайський канал також розповсюджують у Facebook. До назви каналу «домалювали» підроблений значок верифікації (синю галочку) та накручену кількість підписників (майже 100 тис.). За нову підписку на фейковому каналі нібито розігрують 10 літрів пального.
Про це 8 вересня повідомляє UKRNAFTA.
“Це шахрайство! UKRNAFTA не проводить розіграші пального через сторонні акаунти чи телеграм-канали. Ми також не запускали жодних рекламних кампаній із такою пропозицією. Проводячи справжні розіграші, ми ніколи не переводимо користувачів із соціальних мереж на інші платформи. Мета таких фейків — отримати доступ до вашого акаунта через фішинг, скориставшись довірою до нашого бренду. Будьте уважні й не переходьте за підозрілими посиланнями!” - повідомляє UKRNAFTA.
Фішинг — це вид шахрайства, коли зловмисники обманом змушують жертву розкрити особисту інформацію (паролі, дані карток, логіни) або встановити шкідливе програмне забезпечення. Шахраї створюють підроблені сайти, електронні листи чи повідомлення, які виглядають як офіційні, щоб викрасти дані. Фішинг часто використовує психологічний тиск, наприклад, терміновість чи страх.
Приклади фішингу: