“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Недостатність палива відчувається майже в усіх містах
В останні дні майже в усіх містах України відчуваються проблеми з паливом. На деяких АЗК його немає взагалі, на інших ввели обмеження — до 10 або 20 літрів на одну автівку. Окрім того, зростають і ціни, попри те, що уряд встановив граничну вартість пального. А в Києві місцева влада вже закликала мешканців менше пересуватись на власному транспорті через дефіцит пального.
Інформатор пояснює, що відбувається та чи варто очікувати на покращення ситуації.
Директор консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн пояснює дефіцит так:
“Перша, зупинка Кременчуцького НПЗ. На його ресурсах ринок протягнув березень й половину квітня. Друга, проблеми з логістикою в Європі для доставки пального в Україну. Не вистачає цистерн, а для бензовозів існує купа проблем різного характеру, зокрема й нестача самих бензовозів. Третя, збереження держрегулювання. Через дефіцит оптові ціни стали вищими за роздрібні, а чимало імпортних ресурсів, особливо які везуть автотранспортом, також дуже дорогі. Більш дешеві не поступають в достатній кількості через пункт 2”.
Це підтверджує і прем’єр-міністр України Денис Шмигаль. За його словами, основна причина дефіциту пального — знищення ворогом частини інфраструктури, в тому числі зупинка Кременчуцького нафтопереробного заводу.
Сергій Куюн бачить такий розвиток ситуації:
“Все більше станцій будуть намагатися продавати пальне за ринковими цінами. Немережеві станції все більше будуть ігнорувати «рекомендації» кабміну. Національні мережі вочевидь утримаються від порушень цінової дисципліни. Але через дефіцит та неможливість «потрапити» під регульовані ціни вільний продаж пального буде скорочуватись, перетікаючи у «безготівкову» площину. Тобто бізнес, але кому конче треба, матимуть змогу придбати пальне. Хоча ліміти при заправці будуть діяти й для них”.
29 квітня на засіданні уряду Денис Шмигаль оголосив, що проблему розв’яжуть найближчими днями.
«Сьогодні приймаємо зміни до державного регулювання цін на нафтопродукти, які дозволять протягом 7 днів вирішити питання дефіциту пального на АЗС», — повідомив він.
При цьому Сергій Куюн додає, всі оператори тримають недоторканий запас для силовиків, муніципалітетів тощо.