З 15 червня до 5 липня 2023 року в українському прокаті можна буде подивитися фантастичний фільм про супергероя. Торгово-розважальні комплекси пропонують квитки на сеанси за різними цінами.
У вихідні, 17 та 18 червня можна запланувати похід до кінотеатру. Інформатор дізнавався, в яких ТРЦ та коли можна подивитися фільм «Флеш» - супергеройську кінострічку, яку називають однією з головних кіноінтриг сезону.
В ТРЦ «Ocean Plaza» подивитися фантастичну кінострічку можна з 10 години ранку до 20:15. Квитки коштують від 170 до 700 грн.
Якщо вам ближче дістатися до ТРЦ «Lavina», то там у вихідні квитки коштують від 130 грн до 280 грн. Розклад майже такий самий – з 10:00 до 20:10.
В торгово-розважальному центрі «Respublika Park» сеанси на фантастичний фільм «Флеш» починаються з 10:10, а останній призначено на 20:00. Квитки коштують від 130 грн до 310 грн.
Показ фільму в ТРЦ «Retroville» почнеться о 10:15, а закінчиться о 20:10. Всього у суботу та неділю заплановано по 8 сеансів. Квитки коштують від 130 грн до 180 грн.
В ТРЦ «Проспект» на лівобережжі Києва показ стрічки почнеться о 10 годині ранку. Останній сеанс фільму «Флеш» відбудеться о 20:10. Вартість квитків від 130 грн до 210 грн.
За таким же розкладом можна буде подивитися стрічку в ТРЦ «Караван Outlet». Квитки на всі сеанси коштують однаково – 99 грн.
В ТРЦ «River Mall» квитки на фантастичний фільм коштують від 190 грн до 600 грн. Перший сеанс у суботу, 17 червня, запланований на 10:15, а останній відбудеться о 19:30.
Подивитися фільм в ТРЦ «Гулівер» можна, починаючи з 10 години ранку. Останній сеанс заплановано на 19:00. Квитки коштують від 100 грн до 500 грн.
У квітні 2023 року індекс споживчих настроїв українців зменшився на 6,6 пункту. На це вказали дані дослідження Info Sapiens.
Негативні настрої першими відчули на собі торгівельні центри.
«За нашими іншими дослідженнями ми також спостерігаємо зростання частки песимістично налаштованих українців у квітні. Але знову таки, йдеться про очікування від майбутнього, а не оцінка стану на даний момент», – коментують аналітики Info Sapiens.
Щоб зменшити витрати світові ритейлери планують інвестувати у цифрове самообслуговування.
«Ви заздалегідь забронювали паркомісце біля найближчого входу. Ваша перша зупинка у ТРЦ – це взуттєвий магазин, де продавець уже має вибір взуття вашого розміру на основі стилів, які ви попередньо обирали за допомогою власного цифрового аватара. Оплата відбувається у вашому смартфоні за 30 секунд, а потім ви йдете в магазин електроніки, щоб знайти нові навушники», - так може відбуватися відвідування ТРЦ у майбутньому, вважає керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Deloitte в Україні Олександр Ямпольський.
Інформатор писав, що директорку одного з найбільших ТРЦ Києва звинувачують в ухиленні від сплати майже 146 млн грн податків.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.