Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
В найближчі 20 днів вартість дизелю збільшиться на 3 гривні, бензин — на 4 гривні. Це пов’язано з цінами на світову нафту та тим, що заправки вичерпують «доподаткові» запаси палива.
Зростання цін на світову нафту додасть до ціни українського пального 1-2 гривні. Ще 1 гривню до вартості літра пального «докине» акциз.
Про це розповів засновник групи АЗС «Прайм» Дмитро Льоушкін.
За словами експерта, на збільшення цін на пальне в Україні впливають збільшення ПДВ з 7% до 20% та акциз.
«Це податковий чинник, він складається з двох етапів. Перша — це ПДВ. На початку місяця ми бачили стрибок цін. А друге — це акциз. Акциз сплачується при перетині кордону. На початку липня ми споживали паливний ресурс, який завезли у червні, а він вже вичерпується. Мережі АЕС переходять на ресурс, який завезений у липні. І це вже збільшений податок враховується на стелах АЗС», - вважає Дмитро Льоушкін.
Крім того, український ринок палива реагує збільшенням ціни на зростання вартості світової нафти.
«Це чинник, який впливає на весь світ. Не тільки на український паливний ринок. Тому він також додає тенденцію до збільшення (вартості пального – ред.) на 1-2 гривні тільки за рахунок світових цін на нафту. Десь гривню ще додасть акциз», - заявив експерт.
Через це вартість дизелю збільшиться на 3 гривні, а по бензину зростання буде на 4 гривні впродовж 20 днів. Це залежить від обсягів залишків «доподаткового» пального у мереж заправних станцій.
"Наступного тижня цілком імовірний "Бабах". Червневе паливо, "доподаткове" вже закінчується, а ціноутворення липня просто в іншій площині, на кілька поверхів вище, лежить. Там і податки, і дике зростання нафтових котирувань. Зелені маркетмейкери тримають ринок, але вони не гумові... на жаль. Скоро все станеться.." - пише Льоушкін.
На вартість пального також можуть вплинути обстріли росією Одещини. Проте це не буде мати суттєвого значення щодо наявності та вартості палива на заправках.
«У нас багато каналів постачання, багато засобів, багато паливовозів. Криза на кшталт тогорічної — не має повторюватися. Місцями, можливо, десь буде дефіцит, тому що зараз тривають жнива, це великий сезон попиту», - заявив Дмитро Льоушкін.
У дописі в соцмережі засновник групи АЗС «Прайм» написав, що «60 гривень поки не станеться, але 55 цілком відчувається».
Аудитор Михайло Крапивко вважає, що зростання вартості літра потягне вгору ціни на харчі та інші товари. За його прогнозами, вартість палива стабілізується на рівні 55-60 грн за літр 95 бензину.
Раніше Інформатор повідомляв, що з 1 липня 2023 року податки на пальне в Україні повернулись на довоєнний рівень. Верховна Рада прийняла відповідний закон ще у вересні 2022 року. Акциз на бензин зріс більш ніж удвічі, до 213 грн за 1000 л; акциз на дизпальне – на 40%, до 139,5 грн.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.