Працівники Київстару повідомили чоловіку, що система не бачить оплат за користування послугою інтернет
Чоловік заплатив 120 гривень за користування інтернетом Київстар. Однак його відключили через те, що кошти за оплату послуги не надійшли. Він вимагає компенсацію у мільйон гривень.
Як йдеться у рішенні Новозаводського районного суду Чернігова, чоловік звернувся до оператора, щоб з'ясувати у чому справа, адже в інших мешканців будинку інтернет працював. Йому повідомили, що система не бачить оплат. Крім цього, під час розмови він отримав стрес та звернувся до невролога.
В Київстарі зафіксували аварійну ситуацію, викликана плановими роботами в мережі оператора з оновлення ІТ-систем. Тож у деяких абонентів послуги з доступу до мережі інтернет, які обслуговуються згідно з умовами тарифного плану" Легкий Безлім", не перенеслась знижка на оплату за тарифним планом протягом шести місяців. Так, станом на 05.05.2021 року за особовим рахунком нарахували плату у розмірі 120 гривень, замість 60. 14.05.2021 року послуга була фінансово заблокована, попри внесену плату за тарифним планом.
На підставі звернення абонента оператор провів загальний перерахунок місячної оплати з урахуванням штрафу у розмірі 25% добової місячної плати за кожну добу перевищення терміну усунення складнощів у роботі послуги на загальну суму 99,68 грн. Разом з тим, 26.05.2021 року послугу розблокували, однак починаючи з 24.05.2021 року технічним обладнанням компанії не зафіксовано факти користування нею, абонент відмовився від подальшого користування послугами.
Представник компанії у телефонній розмові з абонентом, який був зазначений як контактний при підключенні послуги по особовому рахунку, надав інформацію щодо підключення послуги та наявної можливості користуватися даною послугою, а також щодо можливості підключення додаткової знижки на її оплату. Клієнт категорично відмовився та не надав власного розрахунку суми, на яку просить здійснити перерахунок за період, коли послуга не надавалась.
Суд з'ясував, що Київстар розмістив інформацію про проведення планових робіт з оновлення ІТ систем на своєму офіційному сайті. Після усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі, які унеможливили доступ позивача до послуги інтернету, оператор зробив перерахунок місячної оплати з урахуванням штрафу у розмірі 25% добової місячної плати за кожну добу перевищення терміну усунення складнощів у роботі послуги за особовим рахунком, про що повідомили користувачу.
Баланс особового рахунку становив 103 гривні 55 копійок. Указаний розмір чоловік не спростував. Разом з тим, після усунення перешкод доступ до послуги інтернету за особовим рахунком поновили. Однак він самостійно відмовився від подальшого користування послугами.
У задоволенні позову чоловіка до Київстару про захист прав споживача, відшкодування моральної шкоди та зобов'язання вчинити певні дії - відмовили повністю. Адже він сам відмовився від подальшого користування послугами оператора.
"Враховуючи, що відповідач провів перерахунок місячної оплати з урахуванням штрафу у розмірі 25% добової місячної плати за кожну добу перевищення терміну усунення складнощів у роботі, позивач відмовився від подальшого користування послугами, а тому позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню", - додали в суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.