Чоловік вимагає Укрпошту повернути гроші за розбиті банки варення у посилці - яким було рішення суду

Читать на русском

В Укрпошті зазначили, що поштове відправлення поставили в тоненькі паперові пакети

Читать на русском
Укрпошта
Клієнт Укрпошти вимагає повернути йому 1200 гривень за пошкоджене відправлення

В Укрпошті зазначили, що поштове відправлення поставили в тоненькі паперові пакети

Чоловік вирішив відправити посилку Укрпоштою, але її повернули назад. Він вимагає стягнути з поштового оператора 1200 гривень за пошкоджене відправлення. У цьому йому відмовляли двічі, тому довелося звертатися до суду.

Як йдеться у рішенні Октябрського районного суду Полтави, чоловік скористався послугою АТ "Укрпошта" та відправив посилку з Полтави до Черкас. При її оформленні він повідомив, що в ній знаходиться скляна тара. Оператор перевірив цілісність упаковування та наклеїв попереджувальні написи "Обережно".

Згодом чоловік отримав на телефон повідомлення про повернення посилки. Наступного дня у відділенні з'ясувалось, що вкладення розбиті, а сама упаковка має механічні пошкодження. Згідно з актом, вказана посилка надійшла до Полтави вже в пошкодженому стані. Працівники ж відділення повідомили, що посилка передавалася експедитору у цілому стані, інакше б він її не прийняв. На письмову претензію до Полтавської дирекції АТ "Укрпошта" про отримання компенсації за пошкоджене поштове відправлення, він отримав відмову. 

Реакція Укрпошти 

В Укрпошті зазначили, що відправлення поставили в тоненькі паперові пакети. Там вказали, що двічі відмовляли клієнту у виплаті відшкодування.

"За результатами перевірки встановлено, що відправлення прийняли від клієнта у власному упакуванні та коробці в закритому вигляді з оголошеною цінністю в одну тисячу гривень, без опису вкладення, вагою 5 кілограмів 760 грамів. Його направили згідно з адресою отримувача. Згодом воно повернулося назад до відділення зі складеним актом. При розкритті відправлення разом із клієнтом виявили розбиту банку варення, сфотографовано вміст відправлення та зроблено висновок про неналежне упакування вмісту поштового відправлення, банки поставили в тоненькі паперові пакети. Після цього чоловік особисто забрав відправлення. Йому двічі відмовили у виплаті відшкодування, на підставі ст. 18 ЗУ "Про поштовий зв'язок", ст. 40 Правил надання послуг поштового зв'язку та п. 7 Порядку упакування поштових відправлень", - розповіли в Укрпошті. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Укрпошта надала йому послуги поштового зв'язку. 

"Відправлення, пересилалось без опису вкладення, в закритому вигляді, упаковка не була пошкоджено. Перевірити його вміст для визначення правильності його упакування, працівник АТ "Укрпошта" не мав можливості, через особисте упакування відправлення позивачем. Таким чином, відповідач надав позивачу послуги поштового зв'язку згідно з вимогами діючих законодавчих актів та внутрішніх нормативних документів, складених та прийнятих відповідно до чинного законодавства", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.