Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
«На все те в житті, що не можу описати словами, я реагую піснями. «Ізюм» та «Усі в мені» — рефлексія на особисте знайомство зі злом, якого раніше не знала, і добром, яке йому протидіє. Пісню «Усі в мені» написала, коли почала втрачати героїв, яких встигла полюбити, і серце стало домом для їхнього безсмертя».
Без компенсації клієнт не залишився
В соцмережі клієнт “Нової пошти” поскаржився на якість наданих послуг. Він розповів, що відправив повністю справний телефон із захисною плівкою, але адресат відмовився від нього. Товар повернувся назад до чоловіка, але в зовсім іншому стані – навіть плівка знялась. Це стало зрозумілим вже після того, як клієнт забрав його з відділення.
Відповідний коментар клієнт опублікував на сторінці "Нової пошти" у Facebook. За словами користувача, він не зміг навіть ввімкнути телефон. Припускає, що це не він взагалі. Хоча й представники “Нової пошти не оглядали телефон, коли приймали до відправлення, і порушень після перевірки не було.
“Якщо є відео з відділення, там має бути видно – плівка, наприклад, сама знятися не могла. Відповідальність “Нової пошти” я так розумію закінчується після отримання грошей за доставку”, – написав клієнт.
Втім, в компанії відреагували на скаргу. Відділ компенсації здійснив детальну перевірку і виявив, що відправлення прийняли запакованим, тому невідомо – що саме було всередині та чи працював телефон до цього. Але “Нова пошта” запропонувала анулювати вартість перевезення та надати компенсацію 30% від оголошеної вартості відправлення.
Нагадаємо, оголошена вартість – це вартість відправлення, що вказується відправником при оформленні експрес-накладної, і у випадку пошкодження або втрати компенсується компанією. Тому вказувати її вкрай необхідно. Особливо це стало актуальним під час воєнного стану. Доказ цьому – влучання ракет в склади “Нової пошти”. Такі випадки вже були в Харкові та Дніпрі.
Раніше ми писали про те, що “Укрпошта” продає книгу з рідкісними марками за 4500 грн. Також читайте про те, як працівниця “Нової пошти” віддала посилки за телефонним дзвінком.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.