У Київстар відреагували на коментар чоловіка
Чоловік придбав SIM-карту Київстар за 350 гривень. Однак після її активації мобільний інтернет не з'явився. Відповідний коментар клієнт залишив 22 серпня під публікацією компанії.
Після активації SIM-карти Київстар він не може користуватися мобільним інтернетом. Йому довелось придбати нову SIM-карту.
"Вже п'ять днів ні офіційний магазин не може допомогти, ні оператори. П'ять днів тому з'явилася потреба в мобільному інтернеті, була куплена картка Київстар в офіційному магазині, після активації інтернет не з'явився, продавці сказали, що це пов'язано з телефоном, потім з 09:00 до 14:00 був не раз переналаштований телефон, 4 рази перевипускалася SIM-карта, шість разів SIM була вставлена в шість різних телефонів, до наступного дня, але наступного дня нічого не змінилося, ще раз перевипустили SIM, при дзвінку до оператора за їхніми словами, інтернет є і все нормально, воно може й так, що він за програмою доступний, а насправді його немає. На третій день нічого не змінилося, але оскільки мобільний інтернет потрібен був для роботи, то довелося купити ще одну SIM і сталося диво, інтернет з'явився сам собою на новопридбаній SIM, а на тій досі його немає. Питання до компанії Київстар, навіщо я купував першу SIM, якщо на ній немає можливості використання інтернету, який був потрібен? Чому компанія Київстар не надала використання послуги інтернету чи не надала іншу SIM-карту на час розв'язання цієї проблеми?", - цікаиться чоловік.
У Київстар відреагували на коментар чоловіка. Там вказують, що для виявлення й усунення складнощів потрібен час. Іноді термін може продовжуватися, все залежить від характеру складнощів які виникли.
"Рекомендуємо очікувати на результат, після чого зможемо розглянути питання повернення коштів", - заявили у Київстар.
Раніше ми писали, що абоненти Київстар стикаються з тим, що при поповненні рахунку не знімається плата за тариф. Це відбувається з декількох причин, серед них - недостатня кількість коштів на рахунку, поповнення після планового часу списання плати, припинення обслуговування номера та інші.
Якщо ви абонент передплаченого зв'язку, причини можуть бути наступними: на вашому рахунку недостатньо коштів для списання оплати; ви поповнили рахунок після планового часу списання оплати — після періоду з 00:00 до 03:00, коли вже знялася денна оплата послуг. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#; обслуговування вашого номера припинено. Якщо ви контрактний абонент: