Чоловік поповнив рахунок lifecell на понад 4 тисячі гривень і йому вимкнули номер: на чию сторону став суд

В компанії заявили, що стався технічний збій

Чоловік поповнив рахунок lifecell на понад 4 тисячі гривень і йому вимкнули номер: на чию сторону став суд
Чоловік вимагав компенсацію

У липні 2019 року чоловік купив стартовий пакет «Лайфселл» та використовував його за передоплатою. В середині серпня він поповнив свій рахунок спочатку на 2 тис. 150 грн, а згодом ще на 2000 грн двома платіжками. Проте мобільний оператор після цього номер вимкнув.

Чоловік вирішив не гаяти часу на звернення до оператора та одразу подав позов до суду. Він просив відновити зв’язок та відшкодувати моральну шкоду.

Що було у суді

У відповідь на вимоги чоловік в компанії «Лайфселл» заявили, що їх клієнт вважає себе абонентом мобільного оператора на умовах передоплати, а договір нібито укладено в усній формі. В компанії не заперечили, що вони обслуговують цей номер, проте що він належить саме цьому чоловікові немає ніяких відомостей. Інша справа, якби він був контрактним абонентом.

До того ж в компанії повідомили, що в той день, коли чоловік поповнив рахунок на понад 2 тис. грн відбулась технічна помилка. Внаслідок чого «було тимчасово скорочено перелік послуг». Проте коли справу вже розглядав суд, компанія все виправила та абонентський номер знов став обслуговуватися в мережі у звичайному режимі. Тому раз за спірним номером знов почали надавати послуги без будь-яких обмежень, то в компанії вважали, що немає про що сперечатися у суді.

Суд встановив, що між чоловіком та оператором не було підписано ніяких договорів. Також клієнт не звертався до компанії з претензіями, щоб вирішити справу без залучення суду. Тому, на думку судді, чоловік не довів порушення своїх прав. Також не було фактів того, що «Лайфселл» щось порушив.

Тому суд вирішив, що немає підстав задовольняти позов. Таке рішення у березні 2020 року прийняв суддя Печерського районного суду Києва. За даними судового реєстру воно не оскаржувалося.

Як змінити оператора, зберігши номер

Інформатор розповідав, що в період перебоїв зі зв’язком підвищується актуальність послуги Mobile Number Portability (MNP). Вона передбачає перенесення номера до іншого оператора зі збереженням повного номера, включно з кодом. Це можна робити 1 раз у 30 календарних днів без обмежень у кількості.

Щоб перенести свій номер до мережі lifecell, зверніться для оформлення заявки через інтерактивну форму на офіційному вебсайті або зателефонуйте на номер 0 800 202222. У заяві на перенесення номера необхідно зазначити:

  • абонентський номер, перенесення якого потрібно;
  • Ім’я фізичної особи або повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України. Уповноважена особа абонента - юридичної особи повинна пред’явити оригінал документа, що підтверджує повноваження на здійснення перенесення абонентського номера такої юридичної особи. Важливо зазначити, що назва клієнта має повністю співпадати з найменуванням, зазначеним у договорі з оператором-донором. Після цього вам знадобиться SIM-карта lifecell. 

Інформатор писав, як в Україні шахраї прикидаються мобільними операторами та обіцяють повернути зв’язок під час блекауту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube