Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Сергій Куюн пояснив, яка ситуація з пальним може статися взимку
Директор консалтингової компанії А-95 Сергій Куюн пояснив, чи буде взимку в Україні стабільна ситуація з пальним. Експерт зазначив, що Україна вже склала "два іспити", але можуть бути ризики, з якими треба буде розібратися.
За словами експерта, на ринку України пальне взимку буде. Сергій Куюн підкреслив, що тригером підготовки до цього періоду стало те, що росіяни намагаються заблокувати постачання пального морем. Йдеться про блокаду кораблів, яку роблять окупанти. При цьому йдеться не тільки про українські, але й про румунські та молдавські порти.
Сергій Куюн пояснив, що це все значить. По-перше, трейдери закуповують додаткові опціони у румунській Констанці. Тобто, йдеться про прямий вихід в море. Також трейдери шукають пальне вже за межами Туреччини (яка вважається найбільшим покупцем російських нафтопродуктів). Сам же Куюн рекомендує шукати пальне й за межами Болгарії, оскільки та імпортує пальне напряму з росії.
За словами експерта, в Україні вже склала "два іспити" в ситуації з пальним. Перший був тоді, коли наприкінці минулого року почалися блекаути, а також улітку. Через проблеми з електроенергією в Україні була складна ситуація з пальним (враховуючи, що чимало громадян використовували генератори, які заправляти треба якраз бензином). Ці проблеми та ризики, на думку Куюна, все ще зберігаються.
"Ситуація із забезпеченням пальним наразі виглядає найбільш упевнено, ринок перманентно перебуває у стані профіциту та має всі можливості для збільшення імпорту як з півдня, так і з півночі. Тому Україна буде з пальним. Насамперед це наслідок високої конкуренції та незначного впливу держави. На жаль, у галузях з високою державною участю та регулюванням не все так гарно", - зазначає експерт.
Прем'єр-міністр України Денис Шмигаль раніше казав про те, що в нашій державі не прогнозують дефіцит пального. За словами голови уряду, в нашій державі та на європейському ринку ситуація доволі спокійна. При цьому він додав, що ситуація постачань дизельного пального та бензину, то все відбувається стабільно та без проблем.
Також раніше стало відомо, що в Києві в середньому пальне зросло в ціні на 1-2 гривні за літр. Середня вартість А95+ тепер складає 53,92 гривні за літр. Що стосується дизельного пального, то його можна придбати в столиці близько за 51,29 гривні за літр.
Нагадаємо, раніше Інформатор розповідав, як змінилися ціни на пальне після повернення довоєнних податків.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.