“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Відеоробота з елементами танцювального батлу, де співачка зібрала талановитих хореографинь, які вдало вплели музичні сенси у танець. А також, кожна з дівчат “закохалась” у головного героя кліпу, який бачив сенс лише у єдиній.
Теоретично, це можливо, але на практиці можуть траплятись несподіванки
На сайті “Мінфіну” з’явилась скарга від клієнтки "ПриватБанка": вона незадоволена якістю обслуговування. Попри заяви банка про онлайн-оформлення digital-картки, ця можливість виявилась заблокованою, і для її отримання слід було прийти у відділення з документами. Жінці також не сподобалось, як її консультували телефоном.
Зареєструвавшись в додатку Приват24 та подавши банку свої особисті дані згідно з формою для замовлення картки онлайн через Приват24:
Акаунт "ПриватБанку" відповів, що інформацію про цей випадок передали колегам, вони перевірять ситуацію. А з жінкою зв’яжуться додатково. Ми вирішили не залишати цю історію осторонь і зазирнули в правила оформлення Інтернет-картки. Серед її переваг:
В Умовах та правилах банківських послуг прописана така процедура оформлення Інтернет-картки: клієнт підписує Анкету-Заяву, чим погоджується з виконанням Умов. Йому відкривають поточний рахунок. Підписом Анкети-Заяви споживач погоджується виконувати правила та підписує договір.
Після подання Заяви банк має надати клієнту реквізити картки: номер, строк дії та CVV-код. В правилах не вказано про те, що клієнт має надати якісь документи співробітникам банку. Тож припускаємо, що ситуація, яка трапилась з клієнткою, є наслідком технічної помилки і не має зазнавати серйозних втрат, окрім репутаційних ризиків.
Раніше ми писали про те, що "ПриватБанк" відкриває відділення у звільненому селищі на Харківщині. Також читайте, чи має право “Ощадбанк” вимагати від клієнтки виплат всіх платежів після завершення кредитних канікул.
Софія Єлагіна