Чи реально оформити digital-картку в “ПриватБанк”, не виходячи з дому

Теоретично, це можливо, але на практиці можуть траплятись несподіванки

Чи реально оформити digital-картку в “ПриватБанк”, не виходячи з дому

На сайті “Мінфіну” з’явилась скарга від клієнтки "ПриватБанка": вона незадоволена якістю обслуговування. Попри заяви банка про онлайн-оформлення digital-картки, ця можливість виявилась заблокованою, і для її отримання слід було прийти у відділення з документами. Жінці також не сподобалось, як її консультували телефоном. 

Зареєструвавшись в додатку Приват24 та подавши банку свої особисті дані згідно з формою для замовлення картки онлайн через Приват24:

  • не отримала ніякісінького повідомлення чи дзвінка для підтвердження моєї особи;
  • невідомо на якому ступені розгляду перебуває моя анкета;
  • отримання digital-картки заблоковано, і щоб його розблокувати, необхідно прийти з особистими документами у відділення; хоча той же самий додаток та інструкція, яку вони надають в чаті, стверджує, що це можна зробити повністю онлайн.


Акаунт "ПриватБанку" відповів, що інформацію про цей випадок передали колегам, вони перевірять ситуацію. А з жінкою зв’яжуться додатково. Ми вирішили не залишати цю історію осторонь і зазирнули в правила оформлення Інтернет-картки. Серед її переваг:

  • має той же функціонал, що і картки “Універсальна” чи “Картка для виплат”, тільки у смартфоні
  • картку можна додати до систем Apple  Pay та Google Pay і використовувати, не маючи при собі “пластиковий “екземпляр
  • знімати кошти в банкоматі можна також зі смартфона за допомогою QR-кода
  • якщо термін дії старої картки закінчився, а нову отримати у відділенні не встигли, банк радить оформити digital-картку онлайн
  • нетиповий дизайн: кожен клієнт може обрати обложку для себе в колекції.


Як оформити цифрову картку

  • авторизуватись у Приват24;
  • у меню “Гаманець” натиснути “Додати” та обрати "Digital-картку";
  • обрати “Кредитну” або “Дебетову” картку, платіжну систему та валюту;
  • протягом 10 хвилин нова картка має з’явитись у гаманці - принаймні, так обіцяють на офіційному сайті "Приват24".


В
Умовах та правилах банківських послуг прописана така процедура оформлення Інтернет-картки: клієнт підписує Анкету-Заяву, чим погоджується з виконанням Умов. Йому відкривають поточний рахунок. Підписом Анкети-Заяви споживач погоджується виконувати правила та підписує договір. 

Після подання Заяви банк має надати клієнту реквізити картки: номер, строк дії та CVV-код. В правилах не вказано про те, що клієнт має надати якісь документи співробітникам банку. Тож припускаємо, що ситуація, яка трапилась з клієнткою, є наслідком технічної помилки і не має зазнавати серйозних втрат, окрім репутаційних ризиків. 

Раніше ми писали про те, що "ПриватБанк" відкриває відділення у звільненому селищі на Харківщині. Також читайте, чи має право “Ощадбанк” вимагати від клієнтки виплат всіх платежів після завершення кредитних канікул

Софія Єлагіна

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube