Головна
Життя
14:03, 28 Листопада
Информатор UA

Интро

У своїх відгуках клієнти «Приватбанку» пишуть про те, що під час відключення світла банкомат може не видати гроші, але при цьому вони списуються з картки. Що робити в таких випадках? Ситуація клієнтів і відповіді від банка На сайті відгуків клієнт розповів, що проводив дві операції по зняттю готівки з картки Приватбанку. «Коли виконував друге зняття, банкомат почав відраховувати готівку, проте відключили світло і банкомат не видав готівку, повернув лише картку. З рахунку списали 10 000 грн + 100 грн коміссії! Після того, як я залишив заявку на повернення коштів — було написано, що термін розгляду 1 день, за необхідності інкасації — 3 дні. Відповідь надійшла через 7 днів, і у відповіді сказано «На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат „Допомога Онлайн“», - пише обурений клієнт. Пізніше на цей відгук банк дав відповідь. «Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Вже перевіряємо інформацію. За результатом додатково з вами зв`яжемось». Також інший клієнт поскаржився на збій під час поповнення карти. «При поповненні карти через термінал вимкнулась електроенергія, платіж не пройшов. Банк сказав, що не бачить операцію. В Приват 24 було написано, що все перевірять і вирішать проблему протягом 1 дня, а якщо буде потрібна інкасація – то протягом 3 днів. Вже через день, при перевірці статусу заявки, було написано, про 14 днів. Верніть мені мої гроші, по камерам повинно бути видно, що я поклала гроші в банкомат!», - написала жінка. У відповідь банк написав, що наразі заявка на повернення коштів в роботі.  «Ми очікуємо проведення та звірки результатів інкасації. Це дасть змогу перевірити суму внесених коштів. Прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішення питання якомога швидше», - відповідь на відгук. Як працюватимуть банки в умовах блекауту У разі тривалого блекауту в Україні зачинять більшість банківських відділень. Залишать лише чергові відділення, які працюватимуть на резервних джерелах енергії, а також обслуговуватимуть не лише клієнтів свого банку. Банківська система не припинить роботу навіть за умов жорсткого і тривалого блекауту. Однак, кількість працюючих відділень буде скорочено, українці зможуть звертатися в чергові відділення, які визначать самі банки. Щоб клієнти фінустанов мали змогу й надалі користуватись будь-якими послугами, НБУ рекомендує банкам заздалегідь вжити деяких заходів, а саме: збільшити залишок готівки у касах, розмістивши в чергових відділеннях додаткові сейфи для зберігання готівки; контакт-центри банків та їхні дата-центри потрібно забезпечити резервними джерелами живлення, запас палива для цих джерел має бути щонайменше на 7 днів; заздалегідь визначені чергові відділення також необхідно забезпечити резервними джерелами живлення. У них мінімальний запас палива має бути не меншим за дводенний. При цьому має бути джерело поповнення запасів палива у разі потреби. Крім того, банки повинні подбати про резервні (супутникові) канали зв'язку для відділень, які працюватимуть; слід передбачити збільшення комплексів самообслуговування у чергових відділеннях. Список працюючих чергових відділень необхідно опублікувати на сайті конкретного банку, а також адреси працюючих відділень повинен мати контакт-центр банку та НБУ. На вхідних дверях інших відділень, які не працюватимуть під час блекауту, має бути інформація про чергові відділення. Також ці відділення мають забезпечити приймання готівки від бізнесу. Причому не лише від підприємців, які є клієнтами цього банку, а й від тих, що зазвичай обслуговуються в інших банках. Впродовж тривалого блекауту деякі банки мають скасовувати комісії за зняття готівки в інших банках. Раніше ми писали, що НБУ заздалегідь почали готуватися до можливої тривалої відсутності електропостачання. Тож потужний ракетний удар з боку росії 23 листопада не зупинив українську банківську систему. НБУ разом із системно важливими банками впроваджує план заходів для забезпечення безперервності роботи. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення НБУ. Також повідомляли, що в умовах відключення світла не працюють багато терміналів для прийому карток. Monobank оприлюднив список установ, де можна зняти готівку. Комісія у таких випадках не змінюється.  Тетяна Самойлова

Через відключення світла банкомати ПриватБанку «з’їдають» гроші. Що в такому випадку робити?

Через відключення світла банкомати ПриватБанку «з’їдають» гроші. Що в такому випадку робити?

Читать на русском

Під час відключення світла банкомати Приватбанку припиняють видавати готівку

Читать на русском
Через відключення світла банкомати ПриватБанку «з’їдають» гроші. Що в такому випадку робити?
Розповідаємо про ситуацію та що кажуть в банку з цього приводу

Під час відключення світла банкомати Приватбанку припиняють видавати готівку

У своїх відгуках клієнти «Приватбанку» пишуть про те, що під час відключення світла банкомат може не видати гроші, але при цьому вони списуються з картки. Що робити в таких випадках?

Ситуація клієнтів і відповіді від банка

На сайті відгуків клієнт розповів, що проводив дві операції по зняттю готівки з картки Приватбанку.

«Коли виконував друге зняття, банкомат почав відраховувати готівку, проте відключили світло і банкомат не видав готівку, повернув лише картку. З рахунку списали 10 000 грн + 100 грн коміссії! Після того, як я залишив заявку на повернення коштів — було написано, що термін розгляду 1 день, за необхідності інкасації — 3 дні. Відповідь надійшла через 7 днів, і у відповіді сказано «На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат „Допомога Онлайн“», - пише обурений клієнт.

Пізніше на цей відгук банк дав відповідь.

«Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Вже перевіряємо інформацію. За результатом додатково з вами зв`яжемось».

Також інший клієнт поскаржився на збій під час поповнення карти.

«При поповненні карти через термінал вимкнулась електроенергія, платіж не пройшов. Банк сказав, що не бачить операцію. В Приват 24 було написано, що все перевірять і вирішать проблему протягом 1 дня, а якщо буде потрібна інкасація – то протягом 3 днів. Вже через день, при перевірці статусу заявки, було написано, про 14 днів. Верніть мені мої гроші, по камерам повинно бути видно, що я поклала гроші в банкомат!», - написала жінка.

У відповідь банк написав, що наразі заявка на повернення коштів в роботі

«Ми очікуємо проведення та звірки результатів інкасації. Це дасть змогу перевірити суму внесених коштів. Прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішення питання якомога швидше», - відповідь на відгук.

Як працюватимуть банки в умовах блекауту

У разі тривалого блекауту в Україні зачинять більшість банківських відділень. Залишать лише чергові відділення, які працюватимуть на резервних джерелах енергії, а також обслуговуватимуть не лише клієнтів свого банку.

Банківська система не припинить роботу навіть за умов жорсткого і тривалого блекауту. Однак, кількість працюючих відділень буде скорочено, українці зможуть звертатися в чергові відділення, які визначать самі банки.

Щоб клієнти фінустанов мали змогу й надалі користуватись будь-якими послугами, НБУ рекомендує банкам заздалегідь вжити деяких заходів, а саме:

  • збільшити залишок готівки у касах, розмістивши в чергових відділеннях додаткові сейфи для зберігання готівки;
  • контакт-центри банків та їхні дата-центри потрібно забезпечити резервними джерелами живлення, запас палива для цих джерел має бути щонайменше на 7 днів;
  • заздалегідь визначені чергові відділення також необхідно забезпечити резервними джерелами живлення. У них мінімальний запас палива має бути не меншим за дводенний. При цьому має бути джерело поповнення запасів палива у разі потреби. Крім того, банки повинні подбати про резервні (супутникові) канали зв'язку для відділень, які працюватимуть;
  • слід передбачити збільшення комплексів самообслуговування у чергових відділеннях.


Список працюючих чергових відділень необхідно опублікувати на сайті конкретного банку, а також адреси працюючих відділень повинен мати контакт-центр банку та НБУ. На вхідних дверях інших відділень, які не працюватимуть під час блекауту, має бути інформація про чергові відділення.

Також ці відділення мають забезпечити приймання готівки від бізнесу. Причому не лише від підприємців, які є клієнтами цього банку, а й від тих, що зазвичай обслуговуються в інших банках. Впродовж тривалого блекауту деякі банки мають скасовувати комісії за зняття готівки в інших банках.

Раніше ми писали, що НБУ заздалегідь почали готуватися до можливої тривалої відсутності електропостачання. Тож потужний ракетний удар з боку росії 23 листопада не зупинив українську банківську систему. НБУ разом із системно важливими банками впроваджує план заходів для забезпечення безперервності роботи. Про це Інформатору стало відомо з повідомлення НБУ.

Також повідомляли, що в умовах відключення світла не працюють багато терміналів для прийому карток. Monobank оприлюднив список установ, де можна зняти готівку. Комісія у таких випадках не змінюється. 

Тетяна Самойлова

ФОТОРЕПОРТАЖІ

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.