Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Найбільші черги у Медиці та Дорогуську
Польська блокада польсько-українського кордону створює все більше проблем не лише для сторін конфлікту, але й для перевізників з ЄС, які не розуміють і не сприймають протести поляків. У неділю вранці, 10 грудня, на польських пунктах пропуску в Україну чекали майже 3,5 тисячі вантажівок. Найбільше в Медиці та Дорогуську.
Як повідомив речник Державної прикордонної служби України Андрій Демченко, ситуація на українсько-польському кордоні практично не змінилася. Він додав, що повністю заблоковано чотири переходи: Рава-Руська – Гребенне, Ягодин – Дорогуськ, Шегині – Медика та Краковець – Корчова.
За словами Демченка, у черзі стоять понад 3500 фур. Найгірші скупчення зафіксовані у Медиці та Дорогуську.
Ситуація на польсько-українському кордоні тижнями залишається напруженою. Представники транспортної галузі з Польщі стверджують, що не можуть конкурувати з українцями.
"Важко не погодитися з вимогами польських перевізників, адже насправді вони мають повне право відчувати нерівне ставлення порівняно з українськими колегами. Система електронної черги викликає багато сумнівів, зупиняти порожні вантажівки, які повертаються в країну, на кордоні в рамках її функціонування немає сенсу, і, на жаль, ми маємо докази корупції, з якою українська сторона не може чи не хоче боротися", – перерахував він в інтерв’ю Business Insider Polska Адріан Фургальський, президент TOR Economic Advisory Team, експерт транспортної галузі.
Ситуація, коли українські компанії, всупереч рішенням ЄС, здійснюють перехресну торгівлю та каботажні перевезення в країнах Західної Європи, замість того, щоб згідно з правилами повертатися в країну після транспортування до третьої країни, є неприйнятною, додав він.
Словацький бізнес також почав блокувати свої прикордонні переходи, а тепер акції протесту оголосили ще й угорці. Протест на кордоні з Угорщиною почнеться 11 грудня на переході Загонь-Чоп.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.